منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران گفت: تکمیل بزرگراه یادگار امام(ره) و توسعه و افزایش ناوگان حمل و نقل عمومی مهم‌ترین برنامه‌های ما در حوزه حمل و نقل است.

ادامه بزرگراه يادگار امام

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مهدی چمران امروز جمعه با حضور در یک برنامه تلویزیونی افزود: قصد داریم در این دوره چهار سال پروژه‌های نیمه‌ تمام گذشته را تکمیل کنیم. تلاش می‌کنیم ۲ خط ۶ و هفت مترو تهران را تکمیل کنیم و در زمینه راه سازی شهری برخی بزرگراه‌ها مانند پروژه بزرگراه یادگار امام را به اتمام برسانیم.

چمران افزود: البته پروژه تکمیل بزرگراه یادگار امام، پروژه‌ای بزرگ است و ما قصد داریم بر اساس طرح و برنامه‌ریزی‌ خود، این بزرگراه را به صورت ۲ طبقه طراحی کنیم.

منتخب شورای ششم عنوان کرد: همچنین در زمینه حمل و نقل عمومی برنامه‌هایی در رابطه با تهیه اتوبوس و واگن مترو داریم و البته تهیه این واگن‌ها یکی از مشکلات اساسی ماست، چرا که این‌واگن‌ها باید خریداری و سپس مونتاژ شود.

چمران خاطرنشان کرد: این فرآیند با توجه به تحریم‌ها بازه زمانی بیش از یک سال را لازم دارد و نمی‌توان به سرعت تحولی در این زمینه ایجاد کرد اما برنامه‌هایمان را در زمینه اتوبوسرانی آسان‌تر می‌توان اجرا کرد به شرط آنکه هزینه اولیه آن تأمین شود.

شورای ششم شهر تهران از ۱۴ مرداد فعالیت چهارساله خود را آغاز می کند.

کد خبر 616187

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha