طبق زمانبندی محدودیت تامین برق واحدهای سیمان و فولاد کشور، مقرر شد از روز چهارشنبه ۳۰ تیر تا یکشنبه سوم مرداد صنایع سیمان ۲۴ ساعته بدون محدودیت و صنایع فولادی ۲۴ ساعته با ۵۰ درصد دیماند مصرفی به فعالیت بپردازند اما دوباره امکان فعالیت صنایع فولادی با محدودیت روبرو شد.

كارخانه سيمان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، در حالی که طبق ابلاغیه محدودیت تامین برق واحدهای سیمان و فولاد کشور، قرار بود تا روز یکشنبه سوم مرداد صنایع فولادی‌ که مجاز به فعالیت ۲۴ ساعته با ۵۰ درصد دیماند مصرفی بودند، از روز گذشته۳۱ تیر امکان فعالیت آن‌ها دوباره محدود شد و فقط صنایع سیمانی نامحدود مجاز به فعالیت هستند.

بر اساس ابلاغیه زمانبندی محدودیت تامین برق واحدهای سیمان و فولاد کشور،  هیات دولت تصمیم گرفتند تا صنایع سنگین همچون فولاد و سیمان از شب تا صبح به فعالیت بپردازند.

اما بر اساس اطلاعیه شرکت توانیر (شرکت مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران)، با توجه به شرایط حادث شده (مصرف بالای برق در ایام تعطیلات کرونایی و ضرورت جلوگیری از قطعی برق واحدهای  دارای اولویت) از روز گذشته (پنجشنبه ۳۱ تیرماه) تا یکشنبه هفته پیش‌رو (سوم مردادماه)، تنها واحدهای سیمان مجاز به فعالیت کامل بوده و کلیه صنایع فولادی از ساعت ۲۴ تا هشت صبح با ۵۰ درصد دیماند مصرفی و از هشت صبح تا ۲۴ شب با ۱۰ درصد دیماند مصرفی مجاز به مصرف هستند.  

نحوه ادامه همکاری صنایع فولاد و سیمان در جلسه فردا ( شنبه دوم مرداد)  بررسی و اعلام خواهد شد. همچنین توجه و اقدام به اطلاعیه‌های ارسالی مطابق با هر روز، ضروری است.

کد خبر 616124

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار انرژی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha