معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوری با انتشار ویدئویی در توییتر به اعتراض یک زن به بی‌آبی خوزستان واکنش نشان داد و گفت: ‌این صدای یک ‎زن و یک مادر است که برخلاف بیگانگان، درگیری، خونریزی و ناامنی نمی‌خواهد و مطالبه حقش را دارد.

معصومه ابتکار

به گزارش همشهری‌آنلاین، معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوری در حساب توییتری خود با انتشار ویدئویی که در آن زنی خوزستانی در اعتراض به بی‌آبی خوزستان می‌گوید: «مظاهرات سلمی است، ما آب و زمین‌مان را می‌خواهیم»، نوشت: «این صدای نرم مسالمت است. این صدای اعتراض مسالمت‌آمیز است. این صدای یک ‎زن، یک مادر که بر خلاف بیگانگان، درگیری، خونریزی و ناامنی نمی‌خواهد. مطالبه حقش را دارد.»  

وی در ادامه نوشت: «صدای مردم را بشنویم و شفاف گفتگو کنیم. راه نجات، اجرای ارزیابی زیست‌محیطی قبل از انتقال آب و سازگاری کشاورزی و صنعت با خشکسالی است.»

واکنش ابتکار به اعتراض یک زن به بی‌آبی خوزستان


گفتنی است فایلی صوتی با صدا و لهجه یک زن خوزستانی این روزها در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود که زن در آن می‌گوید: «تظاهرات ما مسالمت‌آمیز است. ما فقط آب و زمین‌مان را می‌خواهیم ... .»

کد خبر 615979

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار جامعه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 40
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
    28 0
    خودش که رییس محیط زیست بود که زد به محیط زیست ایران یه نمونه اش قبول نکردن ماشین برقی اونم چون شوهر بی شرفش سهام دار واردات بنزین و ایران خودرو هست