دهمین نشست از سلسله نشست‌های دارالاکرام با موضوع «کردستان و خیریه‌ها» سه‌شنبه ۲۹ تیرماه برگزار می شود.

خیر و خرد

همشهری آنلاین-معصومه حق جو: طی این نشست، دکتر اسعد اردلان، مدرس دانشگاه، فعال فرهنگی-اجتماعی در کردستان، عضو هیات امنای دو موسسه خیریه در سنندج درباره‌ زمینه‌های فعالیت خیریه‌های کردستان سخن می گوید.  

در این نشست که از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۰ در محل موسسه دارالاکرام برگزار می‌شود، ابعاد مختلف فعالیت‌های خیریه‌های این استان نظیر سابقه فعالیت‌ها، میزان برخورداری استان از کمک‌های برون استانی، نیازهای آینده و چشم‌انداز فعالیت‌ها در خیریه‌های آن مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نشست‌های خیر و خرد می‌کوشد با آسیب‌شناسی ساختارها، روش‌ها و نحوه تعامل با جامعه هدف در سمن‌ها و خیریه‌ها، آنها را هر چه بیشتر به تولید ادبیات در حوزه‌ خیر خردمندانه، مفید و موثر رهنمون کند.

موسسه دارالاکرام، برای حمایت از تحصیل کودکان و نوجوانان مستعد فاقد سرپرست موثر با رعایت اصل احترام به کرامت ذاتی انسان‌ها تاسیس شده است و با همکاری نشر نی، یکی از معتبرترین ناشران داخلی، قصد دارد با فراهم کردن بستری برای تبادل اندیشه‌ها و ایده‌ها به رویکرد و راهکار تازه‌ای در امر خیر عمومی دست یاید.

دارالاکرام با توجه به دغدغه‌ای که دارد، تاکنون بیش از ۵ هزار دانش‌آموز بدون سرپرست را از ۸۵ شهر کشور در قالب بورسیه تحصیلی حمایت کرده است. نشر نی در منطقه ۶ شهرداری تهران واقع است.

کد خبر 615559

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha