همشهری آنلاین: رئیس‌ جمهوری اسلامی ایران در دیدار چهره به چهره با قشرهای مختلف مردم استان مرکزی مسائل و مشکلات آنان را مورد رسیدگی قرار داد.

 به گزارش واحد مرکزی خبر محمود احمدی‌نژاد عصر روز یکشنبه در ادامه دومین دور سفر استانی هیئت وزیران به استان مرکزی در استانداری میزبان شماری از مردم این استان بود.

وی در این دیدار رو در رو و صمیمی پس از شنیدن مشکلات و درد دل‌های مراجعه کنندگان، دستورات لازم را به منظور بررسی، پیگیری و رسیدگی صادر کرد.

صنعتگران، ‌مبتکران، فرهنگیان، کشاورزان، کارگران، جوانان از جمله دیدار‌کنندگان با رئیس‌جمهور بودند که به صورت حضوری طرح‌ها، ابتکارات و مشکلات خود را به منظور حمایت و رسیدگی با رئیس ‌جمهور در میان گذاشتند.

حمایت‌ از تکمیل پروژه ورزش جانبازان، توسعه آب گرم شهرستان محلات و حمایت از سرمایه‌گذاری برای ایجاد منطقه ویژه گردشگری در این شهرستان، اعطای تسهیلات بانکی برای استخراج سنگ‌های تزئینی، اشتغال و برخی مشکلات حقوقی از جمله مسایل مطرح شده در این دیدار چهره به چهره بود.

همزمان با دیدار رئیس‌جمهور، تعدادی از معاونان و مشاوران رئیس‌جمهور پذیرای شمار دیگری از قشرهای مردم استان مرکزی بودند و مشکلات و درخواست‌های آنان را مورد رسیدگی قرار دادند.

کد خبر 61488

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز