یکشنبه ۳ شهریور ۱۳۸۷ - ۰۹:۵۷
۰ نفر

همشهری آنلاین - سپیده بهکام: شرکت مخابرات روز یکشنبه ۳ شهریور هم با بیشترین حجم تقاضا روبرو شد و بر این اساس صدر جدول تقاضا را از آن خود کرد.

در این روز یک هزار و ۹۲۲ نفر برای خرید ۹۱.۳۵ میلیون سهم این شرکت به ارزش ۱۵۴.۱۱ میلیارد ریال برگه دستور خرید پر کردند.

چادرملو امروز موفق به کسب مقام دوم در جدول تقاضا شد به طوری که ۴۰۹ دستور خرید برای ۳.۵۵ میلیون سهم این شرکت به ارزش ۵۰.۸۳ میلیارد ریال صادر شد.

ملی صنایع مس، سیمان سپاهان، سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات، مالی و اعتباری سینا و سیمان کردستان هم بعد از شرکت‌های یاد شده به ترتیب بیشترین حجم تقاضا را به خود اختصاص دادند.

در آن سوی بازار فولاد مبارکه باز هم صدر نشین شد. در این روز دو هزار و ۶۰۷ نفر برای فروش ۸۱.۸۹ میلیون سهم به ارزش ۳۸۱.۹۵ میلیارد ریال اقدام کردند. این ارقام نشان می‌دهد حجم عرضه سهام فولاد مبارکه امروز نسبت به روزهای قبل کاهش داشته است.

در جریان دادوستدهای بورس اوراق بهادار تهران در روز سوم شهریور ۵۰۵ نفر برای فروش ۳.۵۵ میلیون سهم فولاد خوزستان به ارزش ۳۴.۷ میلیارد ریال اقدام کردند.

معاملات امروز بورس تهران موجب شد شاخص بورس (شاخص قیمت و بازده نقدی) ۱۵۹ واحد افت را تجربه کند و به رقم ۴۷ هزار و ۶۹۶ واحد بازگردد.

شاخص قیمت (شاخص کل قیمت سهام) نیز در این روز با ۴۲.۷ واحد افت به رقم ۱۲ هزار و ۲۰۵ واحد عقبگرد کرد.

مهمترین عامل افت شاخص‌های بورس در معاملات امروز بورس، معاملات انجام شده روی سهام دو شرکت فولاد مبارکه و فولاد خوزستان بود.

در این روز شاخص بازار اول (شاخص عملکرد تالار اصلی) با ۴۲.۷ واحد افت به ۱۰ هزار و ۶۵۶ واحد رسید و شاخص بازار دوم (شاخص عملکرد تالار فرعی) با ۴۷.۲۸ واحد افت به ۱۳ هزار و ۳۳۶ واحد نزدیک شد.

امروز در مجموع ۴۷.۹۰۴ میلیون سهم به ارزش ۱۲۳ میلیارد ریال در بورس تهران دست به دست شد.

کد خبر 61438

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز