مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از بهره‌برداری از ۱۶ پروژه بندری و دریایی به ارزش ۶۸۰ میلیارد تومان در روز ۲۴ تیر ۱۴۰۰ خبر داد.

بندر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، محمد راستاد اظهار کرد: ۶ هزار و ۸۷۶ میلیارد ریال به علاوه ۸۷.۹ میلیون یورو از محل منابع داخلی سازمان بنادر و دریانوردی و منابع بانکی و همچنین سرمایه گذاری بیش از ۳۸۲ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی مجموع سرمایه گذاری در ۱۶ پروژه آماده بهره برداری سازمان بنادر است.

وی با اعلام این‌که رئیس‌جمهور ۲۴ تیر فرمان بهره‌برداری از این پروژه‌ها را صادر می‌کند، افزود: از این ۱۶ پروژه متنوع و گسترده، ۲ پروژه توسط سرمایه گذاران بخش خصوصی، در بنادر انجام شده و سایر پروژه‌ها از سوی سازمان بنادر و دریانوردی عملیاتی شده است؛ این پروژه‌ها در حوزه زیرساختی، ابنیه، حوزه شناورهای مورد نیاز، تجهیزات بندری، ایمنی دریانوردی، امنیت بنادر، تسهیل حمل و نقل دریایی و ساختمان های مرجع دریایی است.  

راستاد با تأکید بر اینکه افتتاح پروژه‌های آماده بهره برداری سازمان بنادر و دریانوردی گامی به جلو برای توسعه و تجهیز حوزه دریایی و بندری کشور است، تصریح کرد: با افتتاح پروژه های مربوطه بیش از پیش توسعه و تجهیز حوزه دریایی و بندری مدنظر قرار می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به اینکه ۱۶ پروژه مذکور در استان‌های هرمزگان، خوزستان، بوشهر و مازندران قرار دارند، گفت: فرآیندی که از سوی سازمان بنادر و دریانوردی در این خصوص تعریف شده این است که پروژه‌های بزرگ به صورت مرحله‌ای به بهره برداری برسند، علاوه بر این پروژه‌های دیگری هستند که نیازمند تجهیزات تکمیلی خواهند بود.

کد خبر 614029

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار راه و مسکن

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha