اعضای شورای اسلامی شهر تهران با ۱۲ رأی موافق با یک فوریت طرح «جداسازی محل گردش حیوانات خانگی از محل بازی کودکان در بوستان های شهر تهران» موافقت کردند.

حیوانات خانگی

به گزارش همشهری آنلاین اعضای شورای اسلامی شهر تهران در سیصد و نهمین جلسه علنی این شورا بررسی یک فوریت طرح جداسازی محل گردش حیوانات خانگی از محل بازی کودکان در بوستان های شهر تهران را در دستور کار خود داشتند.

حجت نظری ابتدا در این باره گفت: الان مشکل بسیار بزرگی در تقریبا تمام بوستان ها داریم و به رغم ممنوعیت ورود حیوانات به بوستان ها، عملا همه جا حیوان گردانی صورت می گیرد و حیوانات در کنار شهروندان حضور دارند. ممکن است برخی از شهروندان به هر دلیلی نخواهند که در کنار حیوانات حضور داشته باشند و حساسیت هایی داشته باشند.

او افزود: لازم است که جایی را برای بازی کودکان و حضور آرامش بخش خانواده ها فراهم کنیم و امکانی را برای همه شهروندان باید فراهم کنیم تا در فضاهای عمومی حضور داشته باشند. خیلی از خانواده ها با  این چالش مواجه هستند که حیوانی در بوستان حضور دارد و نمی توانند در آنجا حضور یابند. البته این مساله از باب اجرای مصوبه شهر دوستدار کودک و تامین سلامت شهروندان نیاز است تا این مصوبه را داشته باشیم و امکان بازی کودکان در بوستان ها را در آرامش فراهم کنیم.

براساس گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، اعضای شورای شهر با ۱۲ رای موافق یک فوریت این طرح را به تصویب رساندند.

کد خبر 613616

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha