مجموع نظرات: ۲
جمعه ۱۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸
۰ نفر

در استان زنجان با اینکه مدیریت زنجان چندان چشمگیر نیست اما در سال های اخیر رشد چشمگیری داشته است.

زنان در مدیریت

ماهرخ بلوری مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری زنجان در مورد آمار اشتغال زنجان در پست های مدیریتی این استان به همشهری آنلاین می گوید: در استان زنجان ۴۴۱ نفر بانوی مدیر شاغل هستند که یک نفرمدیر عالی، ۲۵ نفر مدیر میانی و ۴۱۵ نفر مدیر پایه محسوب می شوند.

وی می افزاید: در حال حاضر پنج بانوی استان در سمت مدیر کلی و ۱۷ نفر در سمت معاون مدیر کل مشغول به کار هستند و از بانوان این استان یک نفر بخشدار و یک نفر معاون فرماندار و ۷۲ نفر دهیار روستا هستند.

بلوری در مورد تعداد بانوان در شورای ششم عنوان می کند: در حالی که در دوره پنجم شوراهای شهر ۱۱ بانو حضور داشتند در دوره ششم تعداد به ۸ نفر رسیده است و شوراهای روستاها نیز از ۳۶ نفر در دوره پنجم به ۳۷ نفر در دوره ششم رسیده است.

به گفته مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان حضور مدیران زن در سطوح پایه و میانی درخرداد ۱۴۰۰ نسبت به شهریور ۱۳۹۹، ۱۰/۸ درصد رشد دارد.

بلوری اظهار می کند: در این استان حضور زنان در پست های مدیریتی در خرداد  ۱۴۰۰ نسبت به  شهریور ۱۳۹۲ دارای رشد  ۰۷/۷۳۲ (۵۳ نفر در شهریور ۱۳۹۲ – ۴۴۱ نفر در خرداد ۱۴۰۰ ) بوده است و از بدو ورود استاندار فعلی (آبان ۱۳۹۷) تاکنون  انتصاب  زنان  به پست های مدیریتی  با رشد ۹۶ درصدی در سطوح مختلف  و  کاهش میانگین سنی مدیران  زن همراه بوده است.                  

کد خبر 612901

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha