وزیر نفت: در پی بروز حادثه برای تعدادی از کارکنان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب، در نامه‌ای به مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران خواستار انجام اقدامات فوری برای رسیدگی به آسیب‌دیدگان شد.

بیژن زنگنه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، زنگنه در پی بروز حادثه برای تعدادی از کارکنان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب، ضمن اظهار تسلیت به خانواده و همکاران درگذشتگان، در نامه‌ای به مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران خواستار انجام اقدامات فوری برای رسیدگی به دیگر آسیب‌دیدگان شد.

متن نامه بیژن زنگنه خطاب به مسعود کرباسیان، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران به شرح زیر است:

«با سلام

بنا بر اطلاع واصله، در حین انجام عملیات تعمیرات در تأسیسات چشمه‌خوش، حادثه‌ای رخ داده که منجر به فوت سه تن از همکاران و زخمی شدن عده‌ای دیگر شده است. ضمن تسلیت درگذشت همکاران گرامی به خانواده‌های محترم ایشان و همکاران‌شان، لازم است دستور فرمایید اقدامات زیر به انجام برسد:

۱) بهداشت و درمان صنعت نفت به وضع حال افراد زخمی به فوریت و با جدیت تمام رسیدگی نماید و از هر اقدامی برای بهبود آن‌ها دریغ نشود.
۲) مسئولان نفت مناطق مرکزی نسبت به ابلاغ پیام تسلیت و دلجویی اینجانب به خانواده‌های سه تن همکار عزیز درگذشته اقدام نمایند و از هر اقدامی نیز برای کاهش آلام ایشان دریغ نورزند.
۳) همین امشب و به فوریت روابط عمومی شرکت ملی نفت یا شرکت نفت مناطق مرکزی این حادثه و ابعاد آن را به روشنی و با سادگی برای عموم توضیح دهند.
۴) به منظور بررسی علل حادثه، گروهی از HSE شرکت ملی نفت ایران به همراه افرادی از HSE وزارت نفت به منطقه اعزام شوند تا بررسی لازم را صورت داده و نتیجه را گزارش کنند.»

کد خبر 612685

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha