رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر از توزیع ماسک ور ایزنی با ۲۰ خیریه برای مشارکت در تامین و توزیع اقلام بهداشتی در سیستان و بلوچستان با توجه به موج جدید ویروس کرونا و محرومیت این استان خبر داد.

توزیع ماسک

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا،   محمد نصیری با اشاره به شیوع کرونا در سیستان و بلوچستان گفت: این منطقه یکی از مناطق هدف سازمان داوطلبان در طرح «نذر آب ۴» بود اما با توجه به اینکه آب‌رسانی و فعالیت‌های پیرامون آن نیاز به تجمع داوطلبان دارد، شروع طرح «نذر آب ۴» با توزیع اقلام بهداشتی آغاز می‌شود.

وی هدف از توزیع اقلام بهداشتی در منطقه را کنترل پاندمی کرونا و آماده‌سازی شرایط بهداشتی منطقه برای آغاز طرح «نذر آب ۴» بیان کرد و گفت: سازمان داوطلبان با بیش از ۲۰ نهاد خیریه وارد مذاکره شده تا اقلامی نظیر ماسک، الکل و پدهای بهداشتی را در این مناطق توزیع کند.

استان سیستان و بلوچستان در روزهای گذشته یکی از استان‌های با بیشترین میزان ابتلا به کرونا در کشور و با حدود ۱۱۹۰ نفر مبتلا بوده که با توجه به فاصله شهرها تا مراکز بهداشتی و پایین بودن شاخص کیفی بهداشت در منطقه، توزیع اقلام بهداشتی می‌تواند به کاهش روند ابتلا کمک کند.

کد خبر 611833

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بهداشت و درمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha