همسر مهشاد کریمی، قربانی حادثه اتوبوس خبرنگاران گفت: بعد از حادثه اتوبوس خبرنگاران، در نقده اتفاق‌هایی افتاد که فشار روانی زیادی به ما وارد کرد ولی طوری نبود که بخواهند به زور از ما رضایت بگیرند.

اتوبوس خبرنگاران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، علی سلطان‌محمدی همسر مهشاد کریمی خبرنگار کشته‌شده در حادثه اتوبوس خبرنگاران درباره موضوعی که در دیدار با سخنگوی دولت درخصوص مسائل و مشکلات پیش آمده در نقده هنگام تحویل جنازه همسرش مطرح کرده بود، گفت: کارشکنی‌ها و مانع‌تراشی‌هایی صورت گرفت ولی رسانه‌ها برای جذب مخاطب آتش مطلب را تندتر کردند.

ببینید:

وی افزود: در نقده اتفاق‌هایی افتاد که فشار روانی زیادی به ما وارد کرد ولی طوری نبود که بخواهند به زور از ما رضایت بگیرند.

وی تصریح کرد: هنگامی که شب به نقده رسیدیم و به بیمارستان امام خمینی(ره) رفتیم، متصدی دفتر پرستاری پس از صحبت با فرماندار در پاسخ به سوال ما مبنی بر اینکه انتقال جنازه چقدر طول خواهد کشید، به ما گفت که اگر شکایت داشته باشید، زیاد طول خواهد کشید ولی در صورتی که شکایتی نداشته باشید، کارهای انتقال جنازه سریع‌تر انجام خواهد شد.

سلطان‌محمدی اظهار کرد: فرماندار نقده هم ضمن تکرار حرف‌های مسئول دفتر پرستاری نقده در خصوص پیچیده شدن کار در صورت شکایت، تاکید کرد برای تحویل اجساد به مدارک هویتی ولی دم و متوفی نیاز است.

او گفت: بعد از این که به فرماندار گفتم همسر شرعی مهشاد کریمی هستم نه رسمی، اصرار فرماندار که گویا با هماهنگی دادستانی بود، مبنی بر این که باید پدر مهشاد کریمی و خانواده ریحانه یاسینی برای تحویل جنازه حاضر باشند، شروع شد.

بیشتر بخوانید:

سلطان‌محمدی با اشاره به اینکه قبل از حرکت به سمت ارومیه مرتب از او خواسته شده که نیاز به سفر نیست و پیکرهای مهشاد و ریحانه صبح به تهران فرستاده خواهد شد، خاطرنشان کرد: این مساله به روشنی نشان می‌داد که از ابتدا هیچ نیازی به حضور خانواده‌ها نبود و وقتی این موضوع را در کنار اصرار برای عدم شکایت قرار می‌دهیم، برداشتی به جز قصد مقامات محلی برای کسب رضایت از اولیای دم قبل از تحویل اجساد ندارد.

وی اضافه کرد: این اصرارها از زمان رسیدن به نقده تا صبح روز بعد ادامه داشت و بعد از پیگیری‌هایی که از همان شب با تهران داشتم، موفق به کسب نیابت قضایی شدیم و پرونده از دست دادستانی نقده خارج و مشکل برطرف شد.

کد خبر 611808

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha