قیمت انواع ارزهای شاخص دیجیتال امروز در روند معاملات در بازارهای تجارت دیجیتال بین‌المللی تغییراتی را تجربه کرد.

بيت كوين

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، دوج کوین که روز گذشته با توئیت تازه ایلان ماسک روند صعودی در پیش گرفته بود، با توئیت دوم وی نزولی شد.

ماسک دیروز در توییت دوم خود در حمایت از دوج کوین با نوشتن «دوج را آزاد کنید» روند نزولی این رمزارز را رقم زد. دوج کوین در حال حاضر با کاهش ۱.۸۸ درصدی به قیمت ۰.۲۳ دلار معامله می‌شود.

تیم جدید مدیریتی کمیسیون بورس و اوراق بهادار در حال افزودن افراد کارشناس بیشتری در حوزه ارزهای دیجیتالی است. در تازه‌ترین انتصاب این نهاد، دادستان کل ایالت نیوجرسی که با توجه به سوابق اجرایی خود، یکی از مقامات آگاه به این حوزه محسوب می‌شود به این کمیسیون افزوده شده است.

در حالی که اخبار رسیده از چین حاکی از برخورد شدید دولت و بانک مرکزی با فعالان حوزه ارزهای دیجیتالی این کشور است، در آمریکا امکان مبادله رمزارزها بیشتر شده و به زودی امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتالی برای بیش از ۲۴ میلیون شهروند آمریکایی و با مشارکت بیش از ۶۵۰ شعبه بانکی میسر خواهد شد.

پس از سقوط کم سابقه اخیر ارزهای دیجیتالی، بسیاری از کارشناسان معتقدند که روزهای خوب بازار در راه هستند.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر یک هزار و  ۳۸۰ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۰.۶۹ درصد کمتر شده است. در حال حاضر ۵۲ درصد کل بازار ارزهای دیجیتالی در اختیار بیت کوین و ۱۷ درصد در اختیار اتریوم است.

بیت کوین ۱۲ سال پیش توسط گروه گمنامی از معامله‌گران بر بستر بلاک‌چین ایجاد شد و از سال ۲۰۰۹ معاملات اولیه آن شکل گرفت.

بیت کوین

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۶۱۸.۷ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۴.۲۶ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

اتریوم

اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۲۳۷.۸۲ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۱۶.۹۹ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

تتر

تتر با نماد اختصاری USDT یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۶۲.۴ میلیارد دلار، در رتبه ۳ بازار قرار داشته و سهم ۴.۴۵ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

قیمت ارزهای دیجیتالی

قیمت انواع ارزهای دیجیتالی از جمله بیت کوین، اتریوم در ۱۱ تیر ۱۴۰۰

ارز دیجیتال قیمت(دلار) قیمت(تومان)
بیت کوین ۳۳,۰۰۴ ۸۳۸,۶۰۹,۸۴۳
اتریوم ۲,۰۴۰ ۵۱,۸۳۷,۴۲۸
تتر ۱ ۲۵,۴۰۹
بایننس کوین ۲۸۱ ۷,۱۴۵,۸۵۵
کاردانو ۱.۳۰ ۳۳,۰۲۴
دوج کوین ۰.۲۴ ۶,۱۰۷
ریپل ۰.۶۴ ۱۶,۴۰۸
 ای یو اس دی کوین ۱ ۲۵,۴۰۹

نرخ ارزهای دیجیتال لحظه‌ای در حال تغییر است و اعداد جدول در زمان تنظیم این خبر ثبت شد.

کد خبر 611582

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha