پنجشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵
۰ نفر

قیمت انواع ارزهای شاخص دیجیتال امروز در روند معاملات در بازارهای تجارت دیجیتال بین‌المللی تغییراتی را تجربه کرد.

بیت کوین

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ارزهای رمزنگاری شده در حال بهبودی آهسته، اما پیوسته از فروش زودهنگام بودند، اما در روز چهارشنبه بار دیگر کاهش یافتند، قیمت بیت کوین در حال حاضر از قیمت حداکثر ۶۳ هزار دلار (۴۵۵۵۲ پوند) خود در آوریل فاصله گرفته است. بیت کوین با سقوط ۰.۷٪، صبح چهارشنبه با ۳۴هزار و ۲۱۹ دلار معامله شد.

 علی‌رغم درخواست‌های مکرر کاربران حوزه ارزهای دیجیتال از جک دورسی، مدیرعامل توئیتر، برای بررسی ارزهای دیجیتال، او همچنان به بیت کوین وفادار مانده است. او اخیراً در واکنش به کاربری که گفته بود دورسی به زودی اتریوم می‌خرد، با یک پاسخ «خیر» همه چیز را روشن کرد.

 او در سال ۲۰۱۹ هم عدم تمایل خود را برای خرید اتریوم اعلام کرده بود. دورسی در کنفرانس بیت کوین ۲۰۲۱ اعلام کرد، بیت کوین مهم‌ترین موضوع در دوران زندگی او بوده است.

بیت کوین

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۶۴۱.۴۷ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۴.۰۰ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

اتریوم

اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۲۵۵.۹۵ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۱۷.۵۵ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

تتر

تتر با نماد اختصاری USDT یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۶۲.۳۹ میلیارد دلار، در رتبه ۳ بازار قرار داشته و سهم ۴.۲۶ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

قیمت ارزهای دیجیتالی

 قیمت انواع ارزهای دیجیتالی از جمله بیت کوین، اتریوم در ۱۰ تیر ۱۴۰۰

ارز دیجیتال قیمت(دلار) قیمت(تومان)
بیت کوین ۳۴,۲۱۹ ۸۵۴,۶۳۷,۵۹۲
اتریوم ۲,۱۹۶ ۵۴,۸۶۴,۵۵۰
تتر ۱ ۲۴,۹۸۰
بایننس کوین ۲۹۳ ۷,۳۳۳,۸۶۵
کاردانو ۱.۳۴ ۳۳,۳۶۹
دوج کوین ۰.۲۴ ۶,۱۱۶
ریپل ۰.۶۷ ۱۶,۹۶۷
 ای یو اس دی کوین ۱ ۲۴,۹۸۲

نرخ ارزهای دیجیتال لحظه‌ای در حال تغییر است و اعداد جدول در زمان تنظیم این خبر ثبت شد.

کد خبر 611443

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ارز و طلا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha