با معرفی آیفون‌های ۱۲ بازار گوشی‌های هوشمند هیجان جدیدی را تجربه کرد؛ پرچمدار اپل که از برترین فناوری‌های روز بهره می‌برد توانست بین عده زیادی که به عکاسی علاقمند بودند جای خود را باز کند. کیفیت فوق‌العاده دوربین سری آیفون ۱۲ در کنار طراحی فوق‌العاده آن دل هر مخاطبی را به دست می‌آورد.

image-20210630125926-1.jpeg

برای داشتن یکی از گوشی های آیفون ۱۲ اپل که از قضا جز گوشی های گران قیمت بازار هستند می توانید از طرح اقساطی بازرگانی سیب بهره ببرید.

بازرگانی سیب با ده سال سابقه ی فروش محصولات اپل یکی از مطمئن ترین بسترها برای خرید یک آیفون به روز بشمار می رود؛ سرعت در انجام خدمات، اصالت کالای عرضه شده و خدمات vip از جمله ی محسنات این فروشگاه است. با یک بار خرید اقساطی از بازرگانی سیب وارد باشگاه مشتریان این فروشگاه خواهید شد و بسیاری از خدمات را به صورت رایگان دریافت خواهید کرد.

چطور آیفون اقساطی بخریم؟

از آنجایی که عوامل بسیار زیادی بر روی قیمت آیفون ۱۲ اثر دارند به شما پیشنهاد می کنیم خرید اقساطی را به چشم یک سرمایه گذاری بلند مدت بر روی این محصول بدانید. برای خرید آیفون ۱۲ از بازرگانی سیب باید دارای دسته چک صیاد باشید. برای بررسی انواع مختلف سری ۱۲ نام بازرگانی سیب را در موتورهای جست و جو بیابید و با وارد شدن در سایت از بخش محصولات دیدن کنید حتما آیفون مورد پسند خود را خواهید یافت.

در قدم بعدی باید زمان خرید خود را رزرو کنید اما قبل از تماس می توانید با استفاده از سامانه محاسبه گر اقساطی بازرگانی سیب به صورت حدودی از قیمت حدودی پیش پرداخت و اقساط ماهانه آگاه شوید. توجه داشته باشید برای خرید آیفون ۱۲ پرومکس و انواع دیگر آیفون حداقل ۴۰ درصد پیش پرداخت الزامی ست.

تعداد اقساط هر مقدار که باشد به همان تعداد یا دو ماه یک بار چک دریافت خواهد شد پس می توانید برنامه ریزی بهتری برای کارهای مالی خود داشته باشید.

خرید اقساطی آیفون ۱۲ فقط با حداقل پیش‌پرداخت ۴۰ درصدی

دیگر محصولات بازرگانی سیب

همانطور که گفتیم بازرگانی سیب یک فروشگاه تخصصی محصولات اپل است؛ آن هم به صورت اقساطی! این بدان معناست که شما برای خرید اکسسوارهای اپل نیز می توانید به صورت اقساطی از بازرگانی سیب اقدام کنید. از جمله پر فروش ترین محصولات بازرگانی سیب بعد از آیفون؛ ایرپادها هستند. برای خرید ایرپاد و اپل واچ از بازرگانی سیب احتیاج به هیچ پیش پرداختی نیست و اقساط از سه تا دوازده ماه قابل تغییر هستند. در هنگام خرید از بازرگانی سیب پرینت حساب متصل به دسته چک الزامی است و باید یا به صورت آنلاین و یا به صورت کاغذی به کارشناس فروش تحویل داده شود. شخص صاحب حساب نیز در روز خرید باید همراه با کارت ملی در فروشگاه حضور داشته باشد.

خرید اقساطی آیفون ۱۲ فقط با حداقل پیش‌پرداخت ۴۰ درصدی

تضمین اصالت محصولات اپل از جانب بازرگانی سیب

تمام محصولات عرضه شده در بازرگانی سیب همگی قابل پیگیری از سایت اپل هستند. محصولات این فروشگاه از اپل استورهای معتبر تهیه می شوند و در اختیار مشتریان‌ قرار می گیرند.

علاوه بر این ها محصولات دیگری اعم از مک بوک و آیپد در طرح اقساطی شصت درصدی حضور دارند؛ به این معنا که شما اگر دارای آیفون ایکس به بالا باشید می توانید به میزان شصت درصد از ارزش تلفن همراه خود برای خرید اقساطی مک بوک و آیپد استفاده کنید. پیشنهاد می کنیم اگر از علاقمندان به اپل هستید بازرگانی سیب و سبد کامل محصولاتش را از دست ندهید چرا که فرصتی از این بهتر برایتان فراهم نخواهد شد تا بتوانید یک محصول به روز را به ۴۰ درصد پیش پرداخت تنها در ۴۵ دقیقه خریداری کنید!

کد خبر 611252

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha