استاندار تهران گفت: برخی از افراد بالای ۷۰ سال تاکنون برای تزریق دور اول واکسن کرونا به مراکز مراجعه نکرده‌اند.

انوشیروان محسنی بندپی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران افزود: تاکنون یک میلیون و ۶۲ دوز واکسن کرونا در استان تهران تزریق شده است.

وی ادامه داد: تدابیری اندیشیده شده تا گروه‌های هدف قبل از مراجعه به مراکز نام خود را در سامانه مورد نظر ثبت کنند تا از تجمع جلوگیری شود.

محسنی بندپی با بیان اینکه ۱۸۶ هزار دوز واکسن برای افراد بالای ۷۰ سال در تهران در نظر گرفته شده است، افزود: از این تعداد تاکنون ۷۰ هزار نفر برای تزریق دوز اول واکسن کرونا به مراکز تجمعی تهران مراجعه نکرده‌اند.

استاندار تهران ادامه داد: به گروه سنی ٧٠ سال به بالا اطمینان خاطر می‌دهیم که واکسن کرونا به همه آنها تزریق می‌شود و سپس واکسیناسیون گروه‌های سنی زیر ٧٠ سال، آغاز می‌شود.

وی اذعان داشت: با آمدن واکسن‌های جدید خارجی و داخلی به ذخایر مطلوبی دست می‌یابیم و مهم‌ترین مفهوم برای جلوگیری از ازدحام و صف کشی برای واکسیناسیون، نوبت دهی است.

محسنی بندپی گفت: مراکز تجمعی تزریق واکسن کرونا در تهران به ۷۷ مرکز رسیده و شهرداری تهران نیز برای اختلاص مکان برای مراکز تجمعی اعلام آمادگی کرده است.

کد خبر 610866

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بهداشت و درمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    0 0
    بی برنامه ترین نهاد های کشور تزریق واکسیناسیون افراد است که وزارت بهداشت تصدی انرا به عهده دارد . با تغییرات چندی که بوسیله رییس جمهور جدید در اداره بهداشت کشور انجام می شود انشاا... وضع بهتر خواهد شد.