مهاجم پرسپولیسی‌ها اعتقاد دارد این تیم در مسیر قهرمانی کاری به نتایج سپاهان ندارد.

مغانلو و عبدی

همشهری‌آنلاین - امیرحسین اعظمی

پرسپولیس جمعه‌شب یک بازی مهم را در رفسنجان با برد پشت‌سر گذاشت تا نشان دهد همچنان اصلی‌ترین شانس کسب عنوان قهرمانی به‌حساب می‌آید. مهدی عبدی در این بازی تک‌گل سرخپوشان را به ثمر رساند و جالب اینجاست که شهریار مغانلو مهاجم بلندقامت پرسپولیس بعد از این گل خوشحالی جالب توجهی داشت. او تأکید می‌کند که در پرسپولیس فقط به برنده شدن تیم فکر می‌کند و این مهم نیست که چه‌کسی گل بزند. مغانلو درخصوص بازی با مس، شانس قهرمانی پرسپولیس در لیگ امسال و مسائل مختلف دیگر به سؤالات همشهری ورزشی پاسخ می‌دهد.

*بازی با مس چطور بود؟

بازی واقعا سخت بود، خصوصا اینکه روی چمن مصنوعی بازی می‌کردیم و این کار را سخت‌تر می‌کرد. بچه‌ها واقعا در این بازی اذیت شدند و کیفیت چمن بسیار بد بود. من برای مس و مردم رفسنجان احترام قائل هستم ولی این افتضاح‌ترین چمنی بود که روی آن فوتبال بازی کردم. در یک لیگ حرفه‌ای نباید اجازه برگزاری مسابقات را روی چنین زمین‌هایی بدهند و امیدوارم این فرصت برای مس فراهم شود تا در فصل آینده در زمین بهتری بازی کند چون بازی روی این چمن برای خود مس هم خوب نیست. ما واقعا اذیت شدیم ولی خدا را شکر که ۳‌امتیاز را گرفتیم.

*به‌نظر می‌رسد این برد در مسیر قهرمانی خیلی برای شما مهم بود.

هر بازی برای ما مهم است و فرقی ندارد برابر کدام تیم بازی می‌کنیم. فقط مسئله مهم این است که راه خودمان را ادامه داده و توجهی به نتایج دیگر نداشته باشیم.

*امسال یک رقابت نزدیک با سپاهان دارید، به‌نظرت در پایان فصل می‌توانید آنها را کنار بزنید و قهرمان شوید؟

ما کاری به نتایج سپاهان و دیگر حریفان نداریم. مسئله مهم این است که بازی‌های خودمان را ببریم و در نهایت قهرمان شویم. هر بازی برای پرسپولیس حکم فینال را دارد.

*پیش‌بینی تو این است که قهرمان شوید؟

فوتبال قابل پیش‌بینی نیست ولی ان‌شاءالله که قهرمان شویم.

*بعد از گل مهدی عبدی به مس، بیش از حد خوشحالی کردی. این خوشحالی دلیل خاصی داشت؟

خیر، من فقط از برد تیمم خوشحال شدم و فرقی هم ندارد چه‌کسی در تیم ما گل بزند. برای من، عبدی، عیسی یا دیگران گل بزنند هیچ فرقی ندارد و فقط برد پرسپولیس مهم است. وقتی پرسپولیس برنده می‌شود انگار خودم گل زده‌ام و جوی هم که در تیم وجود دارد عالی است. من حتی اگر حامد لک هم گل بزند خوشحال می‌شوم چون برنده شدن پرسپولیس می‌تواند شانس قهرمانی ما را بیشتر کند و این به سود همه بازیکنان است. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و قهرمان شویم.

*از زمانی که به پرسپولیس آمدی، عملکردت با تعریف بسیاری از کارشناسان همراه بوده است. در این خصوص چه صحبتی داری؟

خدا را بابت این موضوع شکر می‌کنم و همیشه یاد گرفتم که تلاش کنم و برای تیمم بازیکن تأثیرگذاری باشم.

*در مورد بازی با گل‌گهر چه صحبتی داری؟

بازی سختی است، همه بازی‌ها سخت است ولی تلاش می‌کنیم تا با انجام یک بازی باکیفیت ۳‌امتیاز این بازی خانگی را بگیریم.

*مصدومیت بازیکنانی مثل امیری، کامیابی‌نیا و نعمتی در ادامه راه کار شما را سخت نمی‌کند؟

طبیعتا به همه بازیکنان نیاز داریم و امیدوارم هر چه زودتر همه مصدومان را در اختیار داشته باشیم. بازیکنان پرسپولیس با درد و غیرت بازی می‌کنند و همه در مکتب پرسپولیس یاد گرفته‌اند که بجنگند. ما برای خوشحال کردن هواداران می‌جنگیم و امیدوارم در بازی‌های بعدی که همه حکم فینال را دارند بهترین عملکرد را داشته باشیم و در نهایت جام قهرمانی را بالای سر ببریم.

کد خبر 610364
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha