اقدام کنفدراسیون فوتبال آسیا درخصوص انتقال بازی‌های نمایندگان این کشور با باشگاه‌های ایران به زمین بی‌طرف با واکنش اعتراض خبرنگار سرشناس عربستانی روبه‌رو شد.

استقلال

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از فارس، تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا به انتقال بازی‌های استقلال و تراکتور مقابل الهلال و النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا به زمین بی‌طرف سوالات زیادی را در ذهن طرفین ایجاد کرده است. طبق برنامه AFC قرار بود استقلال میزبان الهلال در تهران و النصر نیز در ریاض میزبان تراکتور باشد. این در شرایطی است که موضوع زمین بی طرف که از سال ۲۰۱۶ کلید خورد با حضور باشگاه های استقلال و فولاد در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ در عربستان به خط پایان رسید. اما کنفدراسیون فوتبال آسیا در عین ناباوری دوباره اعلام کرد که بازی‌های نمایندگان ایران و عربستان در زمین بی طرف برگزار شود.

عبدالعزیز المریسل خبرنگار سعودی در برنامه تلویزیونی «الحصاد الریاضی» به تحلیل این اقدام AFC پرداخت و گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا چرا به خودش اجازه داده تا قوانین و برنامه سابقش را زیرپا بگذارد. طبق برنامه اعلام شده النصر باید در ریاض میزبان تراکتور ایران باشد و الهلال نیز میهمان استقلال در تهران باشد.

وی افزود: پرونده زمین بی‌طرف که از سال ۲۰۱۶ آغاز شد با حضور باشگاه‌های فوتبال ایران در خاک عربستان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ به پایان رسید و این حکم تاریخ انقضایش به پایان رسیده است. باید کنفدراسیون فوتبال آسیا و همچنین فدراسیون عربستان درباره این اقدام توضیح دهند. چرا فدراسیون عربستان سکوت می‌کند و چرا باید حق باشگاه النصر در این میان تضییع شود.

کد خبر 610154

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha