استقلال با پیروزی برابر گل گهر به نوعی جنگ سهمیه را از این تیم برد.

استقلال

به گزارش همشهری آنلاین در ادامه هفته بیست و چهارم لیگ برتر تیم استقلال به مصاف گل‌گهرسیرجان رفت که موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر برابر حریف به برتری برسد.

شاگردان مجیدی در این بازی خیلی زود و در دقیقه ۱۱ روی ضربه سر مرادمند و اشتباه علیرضا حقیقی به گل رسید. گلی که نیمکت گل گهر و دروازه بان این تیم معتقد بودند توپ از خط عبور نکرده اما در تصاویر تلویزیونی مشخص بود که توپ تبدیل به گل شده است.

دقایقی بعد از این گل روی به هم ریختگی خط دفاع گل گهر  این مهدی پور بود که در محوطه ۱۸ قدم با یک ضربه دقیق گل دوم آبی ها به ثمر رساند تا خیال مجیدی از پیروزی در این بازی راحت شود. در نیمه دوم تلاش شاگردان امیر قلعه نویی بی ثمر بود تا این مربی برای سومین بار برابر فرهاد مجیدی شکست بخورد. فرهاد مجیدی فصل قبل در لیگ و جام حذفی سپاهان را با قلعه نویی شکست داده بود.

 استقلال با پیروزی در این مسابقه ۴۳ امتیازی شد و به  فاصله ۸ امتیازی پرسپولیس صدرنشین رسید و همچنان در رده سوم جدول باقی ماند. گل گهرسیرجان هم با ۳۵ امتیاز به  رده پنجم  جدول سقوط کرد

داور:محمد حسین زاهدی فرد

کمک داوران: آرمان اسعدی – جلیل شعرانی

کارت زرد: گادوین منشا( گل گهر)

کارت قرمز:-

گل: محمد حسین مرادمند ( دقیقه ۱۳) مهدی مهدی پور ( دقیقه ۲۰) برای استقلال

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، محمد حسین مرادمند، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، محمد نادری، مسعود ریگی، آرش رضاوند، مهدی مهدی‌پور، مهدی قائدی و آرمان رمضانی

سرمربی: فرهاد مجیدی

سرمربی: فرهاد مجیدی

ترکیب گل گهرسیرجان: علیرضا حقیقی، آرمین سهرابیان، علیرضا علیزاده، سید علیرضا ابراهیمی( از دقیقه 23 علیرضا آرتا)، بهنام برزای( از دقیقه 38محمد آقاجانپور)، علی اصغر عاشوری( از دقیقه 38 سعید صادقی)، میلاد ذکی پور، یونس شاکری، رضا شکاری( از دقیقه 76 فرشید باقری)، احمدرضا زنده روح، منشا( از دقیقه 76 علی دشتی)

سرمربی: امیر قلعه نویی

کد خبر 610082

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha