مجموع نظرات: ۱
جمعه ۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴
۰ نفر

سرپرست پلیس راه مازندران از روند رو به افزایش ترافیک در محورهای هراز، چالوس، سوادکوه و کیاسر خبر داد و از مسافران خواست تا زمان‌بندی مناسبی برای بازگشت داشته باشند.

ترافیک

به گزارش همشهری آنلاین، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور محورهای مواصلاتی مازندران از صبح امروز دارای ترافیک پرحجم و گاهی سنگین گزارش شده که پیش‌بینی می‌شود در ساعات پیش‌ رو بر حجم ترافیک در این محورها افزوده شود.

سرهنگ هادی عبادی در گفت‌وگو با همشهری آنلاین اظهار کرد: فعلا در هر چهار مسیر هراز، چالوس، سوادکوه و کیاسر شاهد ترافیک پرحجم به در مسیر شمال – جنوب هستیم. اما با توجه به بازگشت مسافران از ییلاقات در محور کیاسر جریان ترافیک در این مسیر از عصر امروز در مسیر جنوب-شمال خواهد بود و پیش‌بینی می‌شود که ترافیک سنگینی در این مسیر ایجاد شود.

وی افزود: در محور چالوس و حوالی شهر مرزن‌آباد ترافیک در مسافتی بیش از 400 متر نیمه‌سنگین و به صورت ایست و حرکت خودروهاست.

سرپرست پلیس راه مازندران خاطرنشان کرد: در جاده هراز نیز ترافیک پرحجم است و در برخی نقاط از جمله کیلومتر 15 ترافیک سنگین گزارش شده است. حجم تردد در محو سوادکوه نیز بالاست، اما ترافیکی در این مسیر مشاهده نمی‌شود.

عبادی تصریح کرد: با توجه به حضور مسافران در استان احتمالا از عصر امروز بر حجم ترافیک در محورهای مواصلاتی مازندران افزوده می‌شود. به همین دلیل به مسافران و افرادی که قصد بازگشت به شهرهای خود را دارند توصیه می‌شود بازگشت خود را با توجه به یک طرفه نشدن این محورها به ساعات پایانی موکول نکنند و با کسب اطلاع از وضعیت راه‌ها برنامه‌ریزی درستی برای بازگشت خود داشته باشند.

کد خبر 610003

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha