ریزش ناگهانی یک برج مسکونی در فلوریدای آمریکا به کشته شدن دست‌کم سه تن و مفقود شدن ۹۹ نفر انجامیده است.

ساختمان در آمریکا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از یورو نیوز این اتفاق ساعت ۱ و ۳۰ دقیقه بامداد روز پنجشنبه ۲۴ ژوئن در شهر میامی روی داد و نیروهای امداد بلافاصله برای خارج کردن مجروحان از زیر آوار وارد عمل شدند.

ماموران پلیس خیابان‌های اطراف این ساختمان را بسته‌اند و نیروهای آتش‌نشانی در تلاش برای یافتن افرادی هستند که زنده زیر آوارهای این ساختمان مسکونی ۱۲ طبقه گرفتار شده‌اند.

هنوز علت ریزش این ساختمان مشخص نیست اما شهردار شهرک سرف ساید در حومه میامی به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفته است که بیشتر ساکنان این ساختمان در هنگام وقوع حادثه در منازل خود حضور داشته‌اند. این مسئله نگرانی‌ها در خصوص افزایش آمار جان‌باختگان را شدت بخشیده است.

تخمین زده می‌شود که تعداد تلفات بیشتر از آمار فعلی باشد. آمار فعلی در حالی اعلام شده که هنوز مشخص نیست چند نفر در این حادثه زیر آوار مانده‌اند. مقام‌های محلی می‌گویند دست‌کم ۹۹ نفر در پی این اتفاق مفقود شده‌اند. این ساختمان ۱۲ طبقه ۱۳۶ واحد دارد که از این تعداد ۵۵ واحد آن فروریخته است.

مسئولان آتش نشانی می‌گویند تاکنون ۳۵ نفر از ساکنان را که در این ساختمان محبوس شده بودند، نجات داده‌اند. علاوه بر این، نیروهای امداد نجات توانسته‌اند دو نفر را هم از زیر آوار نجات دهند.

عملیات امداد و نجات در حالی ادامه می‌یابد که هنوز مشخص نیست علت دقیق بروز این حادثه چه بوده است. مقام‌های محلی می‌گویند در حال بررسی بیشتر این مسئله هستند.

کد خبر 609954

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha