شهردار تهران گفت: فصل جدیدی از تولید اطلاعات به وجود آمده است و باید به گونه ای مدیریت شود که داده ها به تولید اطلاعات منجر شود تا تصمیم سازی و تصمیم گیری را برای مدیران میسر کند.

حناچی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه خبری شهر، پیروز حناچی در آیین رونمایی از سامانه هوشمند محیط زیست و داشبورد هوشمند توسعه پایدار شهر تهران گفت: فصل جدیدی از تولید اطلاعات به وجود آمده است و باید به گونه ای مدیریت شود که داده ها به تولید اطلاعات منجر شود تا تصمیم سازی و تصمیم گیری را برای مدیران میسر کند.

او با تاکید بر اهمیت صحت اطلاعات، افزود: این اطلاعات باید بازبینی شود چرا که به عنوان منشا در اختیار دیگر نهادها و دستگاه ها قرار می گیرد. به ویژه اطلاعاتی که از دستگاه‌های دیگر به جز شهرداری اخذ می کنیم.

شهردار تهران ادامه داد: در آستانه بازبینی طرح جامع تهران این اطلاعات مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند طرح های موضعی و موضوعی تهران راتغییر دهد و از وضعیت کالبدی به کیفی سوق پیدا کند. مثلا میزان آلایندگی های آلومینیوم در سطح وسیع نیاز به مطالعات ویژه دارد تا بدانیم منشأ آن کجاست. البته منشأ آلودگی های سولفات مشخص است و مربوط به سوخت های فسیلی سطح شهر است که قابل پیگیری است.

به گفته حناچی رصد خانه شهر به دانایی کمک می کند و این دانایی، توانایی شهر و مدیران را افزایش می دهد.

کد خبر 609759

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha