سخنگوی سازمان سنجش گفت: برای شهرهایی که ۱۵۰ داوطلب هم داشته‌اند حوزه کنکور اختصاص یافته است.

کنکور

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، فاطمه زرین‌آمیزی سخنگوی سازمان سنجش درباره تدابیر حفاظتی و بهداشتی کنکور ۱۴۰۰ اظهار داشت: تعداد شهرهای برگزاری آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ به ۴۱۴ شهرستان و بخش مختلف کشور افزایش یافته است.

وی افزود: در واقع شهرهایی که ۱۵۰ داوطلب هم داشتند برای آنها حوزه کنکور اختصاص یافته که این امر موجب کاهش سفرهای شهری داوطلبان خواهد شد.

سخنگوی سازمان سنجش یادآور شد: با مصوبه وزارت بهداشت فاصله صندلی های داوطلبان تا ۱.۸ متر تعیین شده است. همچنین همانند سال گذشته تمامی حوزه تدابیر بهداشتی اعمال می شود و ناظر بهداشتی بر روند رعایت موارد مورد تاکید، نظارت می کند.

وی گفت: داوطلبان کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ می‌توانند همانند سال گذشته با ورود به سایت سازمان سنجش و انتخاب گزینه فرم خوداظهاری کرونا نسبت به تکمیل این فرم اقدام کنند.

زرین آمیزی افزود: این سامانه ویژه داوطلبانی است که دچار بیماری کرونا شده‌اند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری یا در منزل قرنطینه هستند)؛ این دسته از داوطلبان می‌توانند فرم خوداظهاری را تکمیل کرده و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تاییدیه بیمارستان یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را بارگذاری کنند.

وی یادآور شد: سازمان سنجش با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی محل آزمون ایشان را در محل امن مورد تأیید وزارت بهداشت در شهرهای محل برگزاری آزمون تعیین خواهد کرد و نتیجه را به داوطلب اعلام می‌کند.

کد خبر 609181

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha