مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳
۰ نفر

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به وضعیت نامناسب برخی محورهای مواصلاتی استان گفت: حمل بار از معادن بیش از بار نامه توسط خودروهای سنگین موجب ایجاد خسارت و آسیب‌های سنگین به راه‌های مواصلاتی استان شده است.

تریلی

به گزارش همشهری آنلاین، دبیر خانه کمیسیون ایمنی حمل و نقل استان در گزارشهای متعددی نسبت به ایمنی پائین جاده های استان و نقش عوامل مختلف در این زمینه از جمله نقش خودروهای سنگین در کاهش ایمنی جاده ها ، تاکید کرده و مصوباتی هم برای ارتقای ایمنی این جاده ها داشته است اما یکی از انتقادهای وارده به دستگاه های مربوطه در استان همکاری ناکافی بااین ستاد بوده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر همراهی برای کاهش مخاطرات جاده ای گفت: مصوبات کمیسیون ایمنی حمل و نقل استان  باید مورد توجه جدی قرار گیرد و از این کمیسیون خواسته شده روند اجرای مصوبات را بررسی و در صورت انجام نشدن این مصوبات تذکرات لازم به دستگاه‌های متولی داده شود.

آیدین رحمانی با تاکید بر اهمیت فراهم کردم زمینه لازم برای ایمنی در راه‌های ارتباطی استان، بر تعامل و همکاری دستگاه‌های اجرای استان در این زمینه تاکید کرد و افزود: بدون شک همکاری و تعامل دستگاه‌های متولی در حوزه ایمنی راه‌ها می‌تواند در کاهش میزان تصادفات جاده‌ای موثر باشد و در این زمینه کم کاری هیچ نهاد و ارگانی قابل قبول نیست.

رحمانی همچنین با اشاره به گزارشاتی مبنی بر حمل بار از معادن بیش از بار نامه توسط خودروهای سنگین، گفت: متاسفانه این مسئله موجب ایجاد خسارت و آسیب‌های سنگین به راه‌های مواصلاتی استان شده که نیاز است نیروی انتظامی و دستگاه‌های نظارتی با رانندگان این خودروها برخورد کنند.

وی در ادامه به اهمیت و تاثیر گذاری فعالیت‌های آموزشی حوزه حمل و نقل جاده‌ای نیز اشاره کرد و گفت: ارائه و اجرای برنامه‌های آموزشی برای اقشار مختلف مردم، از مهمترین راهکارهای بالا بردن سطح ایمنی در جاده‌ها است.

کد خبر 609086

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha