موسسه حرف آخر به عنوان یک موسسه کنکوری در طی سالهای قبل رتبه برتری های زیادی را با تلاش خود دانش آموزان داشته است . در اینجا قصد داریم شما را با آموزش موسسه حرف آخر و پکیج های رایگان و شماره تماس موسسه و نحوه دریافت مشاوره رایگان حرف آخر آشنا سازیم.

موسسه حرف آخر

موسسه حرف آخر از سال ۱۳۹۰ در زمینه کنکور شروع به فعالیت کرده است و تعداد زیادی مشاور را دارد که کار مشاوره و برنامه پکیج های حرف آخر را به عهده دارند. موسسه حرف آخر برای تمامی پایه های ابتدایی و متوسطه اول ( راهنمایی ) و متوسطه دوم (دبیرستان) پکیج های آموزشی در اختیار دانش آموزان قرار میدهد و همراه آنها مشاوره و برنامه ریزی دقیقی نیز دارد. برای اطلاعات بیشتر در مورد حرف آخر میتوانید با شماره ۰۹۹۲۷۹۷۸۵۷۵ تماس بگیرید.

آموزش موسسه حرف آخر

پایه و اساس آموزش موسسه حرف آخر بر اساس الگو و انیمیشن و تصویرسازی میباشد یعنی اساتید این مجموعه میخواهند با نیم کره راست ذهن دانش آموزان که قدرت ماندگاری بیشتری برای مطالب را دارد کار کنند . تمامی دروس عمومی به صورت الگو و تصویرسازی به شما آموزش داده خواهد شد و دروس محاسباتی نیز دارای الگوها و تکنیک هایی میباشند که در کمترین زمان ممکن میتوانید تست خود را بزنید . در اینجا انواع پکیج ها و طرح های موسسه حرف آخر را برای شما توضیح خواهیم داد.

موسسه حرف آخر

پکیج های موسسه حرف آخر

موسسه حرف آخر برای پایه های ابتدایی و راهنمایی یک نوع پکیج در اختیار دانش آموزان قرار میدهد اما برای پایه دبیرستان و متوسطه دوم دو نوع پکیج را داراست. پکیج های صفر تا صد و پروژ۶۰۴۰ طرح های اصلی  حرف آخر میباشد که در اختیار دانش آموزان قرار داده میشود. پکیج صفر تا صد برای تمامی دانش آموزان پایه دهم و یازدهم و دوازدهم و پروژه ۶۰۴۰ نیز برای کنکوری هایی که تایم زیادی برای مطالعه ندارند فرستاده خواهد شد.

تفاوت هایی بین این دو پکیج وجود دارد که با مشاوره تلفنی میتوانید اطلاعات بیشتری کسب کنید اینکه مثلا در پکیج صفر تا صد تعداد تست بیشتری نسبت به پروژه۶۰۴۰ وجود دارد . این پکیج ها پکیج های کامل حرف آخر میباشند و شامل تمامی دروس عمومی و اختصاصی و آزمون ها میباشند. بعد از دریافت این پکیج در مورد برنامه قطاری حرف آخر و نحوه انجام آن به طور مفصل صحبت خواهیم کرد. دقت داشته باشید با توجه به غیرحضوری بودن آزمون های حرف آخر ، همراه این آزمون پاسخنمای تصویری در قالب dvd برای شما ارسال خواهد شد که تمامی سوالات به صورت تصویری برای شما حل شده است.

پکیج رایگان حرف آخر

برای آشنایی با موسسه حرف آخر و نحوه آموزش اساتید آن میتوانید ۲۰ درصد از آموزش این موسسه را به صورت رایگان دریافت نمایید و بعد از دیدن آموزش تصمیم به همکاری با این موسسه را داشته باشید. پکیج ۵ روز با حرف آخر و بسته محاسبات و ۷الگو جزو پکیج های رایگان میباشند . آموزش تمامی دروس عمومی و اختصاصی در این پکیج وجود دارد.

پکیج ۵ روز با حرف آخر شامل آموزش دروس زیست شناسی ، ریاضی ، فیزیک ، شیمی ، ادبیات ، دینی ، عربی و زبان میباشد و تمامی مباحث هم مربوط به سال دهم هم یازدهم و هم دوازدهم میباشد.

پکیج محاسبات و ۷ الگو نیز شامل محاسبات سریع مربوط به دروس شیمی و ریاضی میباشد و ۷الگوی آن مربوط به ۷روش تست زنی برای درس زیست هستش . تمامی این پکیج های رایگان کمک خوبی به شما برای آشنایی با حرف آخر خواهد داشت.

بعد از دیدن پکیج رایگان ۵ روز با حرف آخر مطمئنا تصمیم خود را برای همکاری با این موسسه خواهید گرفت. برای اطلاعات بیشتر در مورد پکیج های رایگان میتوانید با شماره ای که در اختیارتان قرار دادیم تماس بگیرید.

شماره تماس موسسه حرف آخر

برای ارتباط با موسسه حرف آخر راحت ترین روش ارتباط با مشاوران این مجموعه میباشد. دانش آموزان به صورت حضوری و غیر حضوری میتوانند با موسسه حرف آخر ارتباط بگیرند ولی برای ارتباط اولیه و دریافت مشاوره و راهنمایی در مورد پکیج ها و طرح ها شماره تماس موسسه حرف آخر را در اختیار شما قرار میدهیم که به راحتی میتوانید با مشاوران ارشد این مجموعه صحبت کرده و تمامی سوالات خود را مطرح نمایید. با شماره ۰۹۹۲۷۹۷۸۵۷۵ تماس بگیرید و تمامی سوالات خود را مطرح نمایید.

شماره تماس موسسه حرف آخر

شماره مشاوران حرف آخر

بعضی از دانش آموزان با شماره دفتر مرکزی حرف آخر تماس میگیرند تا بتوانند به صورت مستقیم با اساتید حرف آخر صحبتی داشته باشند در صورتیکه همچین اتفاقی نمیفته و با اساتید نمیتوانید صحبتی داشته باشید. بهترین راه ، ارتباط با شماره موبایل مشاوران حرف آخر که مختص محل کار هستش میباشد. با تماس با شماره مشاوران حرف آخر دیگر نیازی نیست در صف انتظار منتظر باشید و بلافاصله با مشاوران  حرف آخر ارتباط گرفته و تمامی سوالات خود را مطرح خواهید کرد.

آدرس موسسه حرف آخر

دانش آموزان حرف آخر میتوانند به صورت حضوری نیز به آدرس دفتر مرکزی حرف آخر واقع در میدان انقلاب مراجعه نمایند. آدرس دقیق موسسه در ضلع جنوب شرقی میدان انقلاب ، پلاک۱۷ و ساختمان مترجمان میباشد. توجه داشته باشید قبل از مراجعه به دفتر هماهنگی قبلی را انجام داده تا خیلی سریع به کار شما رسیدگی شود و معطل نشوید . برای اینکار میتوانید با شماره ای که در اختیارتان قرار دادیم تماس بگیرید و زمان مراجعه خود را اعلام نمایید.

خرید حضوری محصولات حرف آخر

دانش آموزان میتوانند به جای خرید غیرحضوری و تلفنی محصولات ، خودشان حضوری به آدرس دفتر مرکزی مراجعه کرده و بعد از بررسی پکیج ها و کتاب ها ، آن را خرید کنند . لازم به ذکر است که اکثر خرید های دانش آموزان به صورت غیرحضوری و تلفنی میباشد و به راحتی سفارش داده خواهد شد.

مشاوره رایگان موسسه حرف آخر

عزیزان دقت داشته باشید بخشی از پکیج های حرف آخر مربوط به بحث مشاوره میباشد . شما زمانیکه پکیج های حرف آخر را دریافت میکنید مشاوره رایگان نیز همراه برنامه در اختیار شما قرار داده میشود.

مشاوره رایگان حرف آخر بهترین روش برای اطلاع از طرح ها و برنامه های این مجموعه میباشد. اگر هنوز با حرف آخر همکاری ندارید و از آموزش حرف آخر اطلاعات  زیادی ندارید میتوانید با شماره ۰۹۹۲۷۹۷۸۵۷۵ تماس بگیرید و مشاوره رایگان خود را دریافت نمایید . برای تمامی دانش آموزانی که با حرف آخر آشنا نیستند چند جلسه مشاوره رایگان در اختیارشان قرار خواهیم داد و در این مشاوره میتوانند سوالات خود را مطرح نمایند و شفاف سازی انجام گردد.

مشاوره رایگان حرف آخر

تخفیفات حرف آخر

موسسه کنکوری حرف آخر در بازه های زمانی مختلف تخفیفاتی دارد که روی پکیج ها اعمال خواهد شد . تخفیفات درصدی بهترین نوع تخفیف هستند و قیمت زیادی از پکیج را پایین می آورند . برای دریافت کد تخفیف محصولات حرف آخر و اطلاع از تخفیفات فعلی میتوانید با شماره ای که در اختیارتان قرار دادیم تماس بگیرید . لازم به ذکر است که شما میتوانید برای رزرو تخفیفات بیعانه به حساب موسسه واریز نموده و تخفیف را برای ماه های آینده نیز رزرو کنید تا افزایش قیمت محصولات شامل شما نشود . خرید قسطی محصولات حرف آخر نیز میتواند بهترین کمک برای دانش آموزانی باشد که نمیتوانند پکیج کامل را خریداری نمایند. 

در برنامه پکیج های حرف آخر، شما مراحل آموزش و تمرین و تکرار و تست زنی و آزمون را پیش خواهید رفت . کل کنکور که شامل منبع و مشاوره و برنامه میباشد را با حرف آخر پیش خواهید رفت.

کد خبر 609084

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha