مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹
۰ نفر

قاتلی که با بی‌رحمی مردی ۷۰ ساله را در سنندج به قتل رسانده و جسد او را در حاشیه شهر رها کرده بود، دستگیر شد.

قاتل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روزنامه همشهری، سرهنگ عبدالله فاتحی، رئیس پلیس آگاهی استان کردستان گفت: صبح روز پنجشنبه و در پی اعلام خانمی مبنی بر این که پدر ۷۰ ساله‌اش از یک شب قبل گم شده و اثری از او نیست، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: درحالی‌که بررسی‌ها برای یافتن ردی از مرد گمشده آغاز شده بود، مأموران پلیس جسد فردی را در یکی از نقاط حاشیه شهر پیدا کردند و پس از بررسی‌های لازم مشخص شد که جسد متعلق به همان مردی است که دخترش خبر از گم‌ شدن وی داده بود.

این مقام انتظامی بیان کرد: با مشاهده جسد مشخص شد که وی به شکل بی‌رحمانه‌ای به قتل رسیده و تحقیقات درخصوص شناسایی و دستگیری قاتل به‌صورت ویژه در ‌دستور کار مأموران قرار گرفت و آنها در تحقیق از خانواده مقتول به سرنخ‌هایی از مردی رسیدند که با مقتول اختلاف داشت و احتمال می‌رفت در این جنایت نقش داشته باشد. در کمتر از ۲‌ ساعت این مرد ۳۰‌ ساله شناسایی شد و پس از دستگیری، به قتل مرد ۷۰‌ ساله اعتراف کرد. 

به‌گفته رئیس پلیس آگاهی کردستان، قاتل علت و انگیزه قتل را مسائل مالی عنوان کرد و پس از بازسازی صحنه جنایت، با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

کد خبر 609020

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha