پرسپولیسی‌ها با شکست تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی قهرمان سوپرجام شدند.

به گزارش همشهری‌آنلاین، تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی پس از کش و قوس فراوان سرانجام امروز یکشنبه ۳۰ خرداد دیدار سوپرجام را برگزار کردند که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود سرخ‌های پایتخت خاتمه پیدا کرد.

شاگردان یحیی گل‌محمدی نیمه نخست را بهتر آغاز کردند اما شاگردان خطیبی با دوندگی بالا و پرس شدید در خط میانی و دفاع مانع از موقعیت جدی سرخ‌ها روی دروازه خود شدند تا دو تیم در نیمه اول با تساوی بدون گل به رختکن بروند.

نیمه دوم را پرسپولیسی‌ها هجومی‌تر شروع کردند و در دقیقه ۵۰ روی اشتباه مدافع تراکتور عیسی آل کثیر در محوطه جریمه صاحب موقعیت شد که شوت مهاجم سرخ‌ها با عکس‌العمل اخباری مانع گل پرسپولیس شد.

در ادامه تراکتوری‌ها در دقیقه ۶۱ قصد حمله روی دروازه پرسپولیس را داشتند که در برگشت مهدی شیری توپ را در میانه میدان به امید عالیشاه رساند و این بازیکن با یک پاس در عمق دفاع تراکتور، آل‌کثیر را در موقعیت گلزنی قرار داد. مهاجم سرخ‌ها پس از عبور از محمدرضا خانزاده با اخباری تک به تک شد و توپ را به گوشه دروازه تراکتور فرستاد تا زننده گل اول پرسپولیس باشد.

بعد از گل تراکتوری‌ها سعی در جبران نتیجه داشتند اما شاگردان گل‌محمدی اجازه موقعیت به تیم تبریزی ندادند. مهدی تیکدری وینگر راست تراکتور که کمی عصبی شده بود با ضربه مشت به صورت سعید آقایی در دقیقه ۷۸ با کارت قرمز مستقیم از زمین بازی بیرون رفت تا تراکتوری‌ها ده نفره کار را دنبال کنند.

تیم پرسپولیس در نهایت با تک‌گل عیسی آل‌کثیر تیم تراکتورسازی را شکست داد و قهرمان سوپرجام شد.

کد خبر 608972

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha