مربی پرسپولیس در نشست خبری سوپرجام حاضر شد.

حمید مطهری

به گزارش همشهری‌آنلاین، حمید مطهری در نشست خبری قبل از بازی سوپرجام مقابل تراکتور اظهار کرد: واقعا دلتنگ هواداران خوب پرسپولیس هستیم زیرا در فضای مجازی، کوچه و خیابان همیشه نشان داده‌اند به تیم تعصب دارند و دلتنگ تیم هستند. می‌خواهم بگویم این حس دو طرفه است و اعضای محترم تیم، کادر فنی و بازیکنان حس متقابل دلتنگی را نسبت به هواداران خوبمان دارند.

وی افزود: دیدار سوپرجام یک تک بازی نیست و نباید همه اشتباه فکر کنند، مسابقه‌ای است که دو تیم قهرمان دو جام به مصاف هم می‌روند. تراکتور قهرمان جام حذفی شده و پرسپولیس در جام سنگین‌تر که لیگ برتر باشد به قهرمانی رسیده است. بازی بزرگی است و به موازات آن دو جام مسابقه‌ای برگزار می‌شود که قهرمان قهرمانان را مشخص می‌کند. سوپر جام دیدار پراهمیتی است.

مربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: تراکتور برای ما تیم قابل احترامی است. آنها قهرمان جام حذفی شدند، اما ما هم پرسپولیس هستیم. با بچه‌هایی که در این سال‌ها تولید فوتبال سطح بالا کرده و فوتبال خیلی خوب و شناوری بازی می‌کنند، فکر می‌کنم این موضوع به همگان ثابت شده باشد. به این بچه‌ها اعتقاد داریم، هر چند این مسابقه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود اما عملا میزبان نیستیم، زیرا هواداران خوبمان را کنار خود نداریم. با این وجود قول می‌دهیم اولین جام سال ۱۴۰۰ را در تهران نگه داریم و به آنها تقدیم کنیم. حریف را خوب رصد کرده‌ایم، تراکتور توانمندی خودش را دارد، امروز هم جلسه آخر آنالیزمان در باره این تیم است، کارهایمان را انجام می‌دهیم تا به امید خدا فردا فوتبال خوب و قابل احترامی ارائه بدهیم و بتوانیم جام را تقدیم هواداران کنیم.

وی درباره اینکه با توجه به تمرین کردن دو سه جلسه‌ای ملی‌پوشان پرسپولیس با این تیم آیا در بازی فردا از آنها استفاده می‌کنند، توضیح داد: موقعی که اسم تیم ملی و ایران می‌آید، اولویت همه ماست. صعود تیم ملی را به مردم عزیز و بازیکنانش تبریک می‌گویم. می‌دانیم تیم ملی کار سختی داشت و صعودش به مرحله بعدی فوق العاده بود. به همه تبریک می‌گویم به ویژه بازیکنان خودمان که نقش کلیدی در این صعود داشتند، به آنها هم خسته‌نباشید می‌گویم، زیرا واقعا تاثیر گذار بودند. هر چند در بازی‌های تیم ملی دو بازیکن ما آسیب دیدند و این موضوع مقداری کار پرسپولیس را سخت می‌کند ولی اولویت ما تیم ملی بوده و هیچ مشکلی هم نیست. ان‌شاءالله با توجه به تمرین امروز درباره استفاده از بازیکنان تصمیم می‌گیریم. می‌دانید که نفرات ملی‌پوش برای ما هم تاثیر گذار هستند.  

مطهری درباره غیبت رادو در تمرینات پرسپولیس و بازنگشتن وی به ایران گفت: رادو دروازه‌بان دوم تیم ما بوده و تا اینجا هم زحمت کشیده است، اما ما به عنوان مربی و بازیکنانمان به عنوان آدم‌های حرفه‌ای باید همیشه بهم و باشگاه متعهد باشیم. باشگاه هم متقابل باید بازیکنان و کادر فنی متعهد باشد. فکر می‌کنم موضوع خیلی بزرگی نباشد و ان‌شاءالله به زودی حل می‌شود.  

وی درباره اینکه آیا برگزاری ۶ بازی در ۲۶ روز آینده به ضرر پرسپولیس نیست عنوان کرد: برای این ۶ مسابقه که از فردا آغاز می‌شود طراحی خیلی خوبی داریم.

کد خبر 608634

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha