به مناسبت دهه کرامت و همزمان با شب میلاد امام رضا علیه السلام ویژه برنامه «آفتاب هنر» از سوی فرهنگسرای سرو برگزار می شود.  

ویژه برنامه «آفتاب هنر»

همشهری آنلاین-معصومه حق جو: این برنامه آیین تجلیل از بانوان موفق کشور است که با هدف الگوسازی و معرفی مفاخر هنری کشورمان از سوی فرهنگسرای سرو طراحی شده است. در این ویژه برنامه از شهین اوجاق علیزاده، دکترای زبان و ادبیات فارسی و استاد دانشگاه، فریسا نکومنش‌راد، خلبان، قهرمان و عضو تیم ملی قایقرانی جمهوری اسلامی ایران، شیرین نیرومنش، استاد دانشگاه و متخصص زنان و زایمان، گیتی خامنه، مجری باسابقه صدا و سیما و مرحومه دکتر مهری سویزی، رئیس پیشین سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان و استاد تعلیم و تربیت تقدیر می‌شود.  

ویژه برنامه «آفتاب هنر» با حضور چهره‌های نام‌آشنای دیگری نظیر مجید قناد، بنفشه‌خواه، لاله افتخاری، مینا بیابانی و... دوشنبه، ۳۱ خردادماه از ساعت ۱۴:۳۰ به میزبانی فرهنگسرای سرو برگزار می‌شود.  

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به نشانی خیابان ولیعصر(عج)، ضلع شمالی پارک ساعی، کوی ساعی دوم مراجعه کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۸۸۱۷۸۹ تماس بگیرند.  

کد خبر 608601

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha