شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۳
۰ نفر

به‌دنبال کاهش قیمت گوشت گوسفندی، قیمت برخی آلایش‌های گوسفندی (اقلام مرتبط با کله‌پاچه) نیز در میادین تا ۱۰ درصد پایین آمد.

کله پاچه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روزنامه همشهری، طبق نرخنامه جدید میادین میوه و تره‌بار، این هفته، آلایش‌های گوسفندی، کاهش قیمتی ۳ تا ۶ هزار تومانی و آلایش‌های گوساله افزایش نرخی تا ۱۰ هزار تومان را تجربه کرده است.

براساس نرخنامه جدید، بیشترین کاهش قیمت در بخش آلایش گوسفندی با ۶ هزار تومان مربوط به مغز است و زبان و کله پاچه با ۴ هزار تومان کاهش قیمت بعد از آن قرار گرفته است. هم‌اکنون در میادین میوه و تره‌بار، مغز گوسفندی در بسته‌بندی‌های ۳ عددی شرکتی، با قیمت ۶۸ هزار تومان به فروش می‌رسد که در نرخنامه قبلی ۷۴ هزار تومان قیمت داشت. قیمت پرطرفدارترین آلایش گوسفندی یعنی کله‌پاچه هم برای هر نیم‌دست ۸۷ هزار تومان تعیین شده است. قیمت دل و قلوه نسبت به نرخنامه پیشین تغییر نداشته است. اما در بخش آلایش گوساله بعضی از اقلام در نرخنامه جدید تا ۱۰هزار تومان گران‌تر شده‌اند. به‌طور مثال جگرسیاه و دل و جگر گوساله از ۹۹ هزار تومان به ۱۰۹ هزار تومان تغییر قیمت داده و درصورت بسته‌بندی در محل نیز این اقلام تا ۸هزار تومان افزایش قیمت یافته‌اند. هر دست جگر گوسفندی در میادین ۱۷۶ هزار تومان و هر کیلو جگر گوساله ۱۰۹ هزار تومان قیمت خورده است. 

 کله‌پاچه ارزان شد

کد خبر 608494

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha