فرمانده نیروی انتظامی گفت: ۶۰۰ هزار نفر نیروی پلیس به منظور تامین امنیت انتخابات در کشور ایفای نقش می‌کنند و تاکنون هیچ مشکل امنیتی پیش نیامده است.

رای گیری  /  انتخابات / ریاست جمهوری 1400

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی اظهار کرد: امروز از ساعات اولیه آغاز رای گیری شاهد حضور پرشور، با بصیرت و انقلابی مردم پای صندوق‌های اخذ رای بودیم و قطعا این حضور پرشور موجب امیدواری دوستداران نظام و انقلاب اسلامی و ناامیدی دشمنان است.

وی با تشریح اقدامات و تمهیدات ناجا به منظور تامین نظم و امنیت انتخابات یادآور شد: ما قدردان مردم عزیز و ولایی ایران اسلامی هستیم، نیروی انتظامی از ماه‌ها پیش و از دی سال گذشته تحت عنوان قرارگاه انتظامی امام علی (ع) اقدامات خود را برای ماموریت بزرگ امنیت انتخابات آغاز کرده است.

فرمانده نیروی انتظامی به آمادگی حداکثری ناجا برای تامین نظم و امنیت انتخابات اشاره و خاطرنشان کرد: حدود ۳۰۰ هزار نفر از نیروی انتظامی پای صندوق‌های رای برای تامین امنیت شعب و صندوق‌های اخذ رای به کمک بسیج، ایفای نقش می‌کنند. از طرفی ۳۰۰ هزار نفر دیگر از همکاران نیز اجرای ماموریت‌های ذاتی خود به ویژه برای تامین نظم و امنیت شهرها و روستاها را دنبال می‌کنند.

سردار اشتری تصریح کرد: در مجموع ۶۰۰ هزار نفر از نیروی انتظامی در سراسر کشور مشغول اجرای ماموریت خطیر تامین امنیت انتخابات هستند و به لطف خداوند هیچ مشکل امنیتی نداشته ایم.

او با بیان این که برآوردها بیانگر این است که انتخابات با آرامش و امنیت کامل و حضور پرشور مردم انجام شود، گفت: نیروهای پلیس تا پایان زمان شمارش آرا و اعلام نتایج از طریق وزارت کشور در آماده‌باش کامل هستند.

این مقام مسئول اضافه کرد: برآوردها بیانگر این است که انتخابات با آرامش و امنیت کامل و حضور پرشور مردم انجام شود و همان گونه که رهبری فرمودند این انتخابات نیز باعث خیر و برکت برای مردم و ناامیدی دشمنان خواهد بود.

فرمانده نیروی انتظامی همچنین گفت: نیروهای پلیس در فرماندهی انتظامی سراسر کشور و مراکز پلیس از آمادگی کاما برای خدمت به مردم و یا کسب دریافت نظرات، پیشنهادات و انتقادات برخوردار هستند.

سردار اشتری افزود: نیروهای پلیس تا پایان زمان شمارش آراء و اعلام نتایج از طریق وزارت کشور در آماده‌باش کامل هستند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: همکاران خدوم و زحمتکش در نیروی انتظامی علاوه بر ایفای نقش در تامین نظم و امنیت انتخابات حتما به همراه خانواده‌های شان در انتخابات مشارکت خواهند داشت.

کد خبر 608393

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha