علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با تاکید براینکه مردم دغدغه حضور پای صندوق‌های رای را نداشته باشند، گفت: دستورالعمل‌های بهداشتی در حوزه‌های رای گیری رعایت شده تا مردم بتوانند با خیال راحت برای رای دادن، حضور پیدا کنند.

رئیسی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، رئیسی پنجشنبه شب با حضور در یک برنامه زنده تلویزیونی درباره نحوه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در انتخابات روز جمعه ۲۸ خردادماه توضیحاتی ارائه کرد.

وی در آغاز از فعالیت های وزارت کشور تشکر کرد و گفت: همان طور که می‌دانید روند انتخابات فقط در همان روز نیست و جلسات بسیاری را برای تدوین دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار کرده‌ایم.

رئیسی با بیان اینکه فرایند ثبت نام انتخابات به خوبی انجام و پروتکل‌های بهداشتی توسط وزارت کشور انجام شد، افزود: جلسات متعددی را برگزار و دستورالعمل‌های سخت گیرانه‌ای را تدوین کردیم تا مردم با خیال راحت حضور پیدا کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه روند کلی بیماری کرونا در کشور نزولی است مگر در برخی مناطق جنوبی کشور که روند هنوز صعودی است، گفت: در شرایط کنونی مردم دغدغه حضور پای صندوق های رای را نداشته باشند و مطلع باشند که دستورالعمل‌های بهداشتی در حوزه‌های رای گیری رعایت شده تا مردم بتوانند با خیال راحت برای رای گیری حضور پیدا کنند.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا افزود: مردم به هیچ وجه نگران نباشند چرا که شعبه‌ها افزایش پیداکرده و مسئولان شعب برای رعایت اصول بهداشتی کاملا آموزش دیده اند و به نحوی برنامه ریزی شده که در پای صندوق‌های رای گیری مگر در فضاهای سر باز صف تشکیل نشود.

او ادامه داد: همچنین تلاش شده است تا با حذف فرایند ثبت اثر انگشت، مدت زمان حضور افراد در حوزه‌های رای گیری کاهش پیداکند.

رئیسی در پایان از همه مردم خواست تا همراه خود وسایل شخصی مانند خودکار و ماسک داشته باشند و به محض پایان کار خود از شعب و حوزه‌ها خارج شوند.

کد خبر 608311

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha