استاندار البرز در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان گفت:موضوع برق صنایع و تولیدکنندگان البرز  در دیدار با وزیر نیرو مطرح می‌شود.

شهبازی

به گزارش همشهری آنلاین،موضوع قطعی برق این روزها به یکی از معضلات عمومی در کل کشور تبدیل شده است. در همین راستا استانی مانند البرز که از توانمندی صنعتی بسیار بالایی برخوردار است به شدت از قطعی‌های مکرر برق رنج می‌برد، زیرا این مساله خلل‌های فراوانی در مسیر تولید صنایع البرز ایجاد می‌کند.

اکنون همه مدیران و شرکت‌های تولید و خدمت‌رسان استان البرز از این وضعیت شکوه دارند و این شکوه‌ها در راستای گلایه‌های عمومی شهروندان و البرزنشینان از شرایط پیش آمده است.

دغدغه فعالان اقتصادی استان

استاندار البرز امروز چهارشنبه 26 خرداد در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی که در محل اتاق بازرگانی استان برگزار شد به موضوع قطع شدن برق استان و ایجاد مشکل در زمینه تولید  پرداخت و اظهار کرد: مساله قطعی برق اکنون به دغدغه‌ای بزرگ برای فعالان اقتصادی بخش خصوصی در همه زمینه‌ها تبدیل و همین مساله سبب شده امروز برای حل مشکل پیش آمده این جلسه را برگزار کنیم تا به نتیجه برسیم.

عزیزالله شهبازی گفت: تولیدکنندگان البرزی نشان داده‌اند که  تحت هر شرایطی به تولید و اشتغال باز نمی‌ایستند و همین مساله موجب سرافرازی و خشنودی مردم است. به همین دلیل قدردان همه این عزیزان هستیم که در بخش‌های مختلف صنعتی، کشاورزی، صادرات، تولید و… را فراهم کردند.

شهبازی گفت: در حوزه استانی از هیچ تلاشی برای رفع موانع تولید فروگذار نکردیم و مشکلات کلان را نیز در سطوح ملی طرح و پیگیری کردیم که در این راستا همراهی بسیار خوبی از مسئولان ملی داشتیم.

وی افزود: از ابتدا نیازهای رونق و توسعه تولید و اشتغال در استان را احصا کردیم و در این راستا ارتقای زیرساخت‌های خدماتی در اهم امور قرار گرفت از این رو با طرح رینگ سراسری گاز از بویین زهرا به کرج، افزایش دو برابری حق‌آبه استان از محل سدهای مستقر در البرز و آغاز عملیات اجرایی پست برق ۴۰۰ کیلوولت در باغستان کرج و زکی آباد برای تأمین نیازهای این حوزه اقدام کردیم.

شهبازی افزود: تاکنون موضوعات مهمی را پیگیری و اجرایی کردیم که افزایش حق‌آبه استان، آغاز عملیات اجرایی پست ۴۰۰ کیلوولت برق، رینگ گازرسانی، به سرانجام رسیدن نمایشگاه دائمی استان به‌عنوان مطالبه دیرینه مردم و تولیدکنندگان، رفع ممنوعیت شعاع ۱۲۰ کیلومتری برای تمامی شهرک‌های صنعتی اشتهارد، ساماندهی لکه‌های صنعتی، ثبت رکورد یک میلیارد دلاری در البرز و… از جمله آنهاست.

استاندار البرز گفت: موضوع برق صنایع و تولیدکنندگان را در دیدار با وزیر نیرو مطرح خواهم کرد و با توجه به نظر مثبت دکتر اردکانیان به طور حتم قابل حل است.

کد خبر 608040

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha