مجموع نظرات: ۱
چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵
۰ نفر

زن استرالیایی که یک مار بزرگ را در اسباب بازی دخترش پیدا کرد دچار ترس و وحشت شد.

مار

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، کشور استرالیا از جمله کشورهایی است که دارای گونه‌های مختلف جانوری است و گهگاهی ظاهر شدن حیوانات خطرناک در مناطق مسکونی این کشور خبرساز می‌شود. به تازگی مار بزرگی که یک زن استرالیایی در یکی از مناطق این کشور در اسباب بازی فرزندش پیدا کرده به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است. این اتفاق پنجشنبه گذشته و در «ماروچیدور» یک شهر ساحلی در ایالت کوئینزلند استرالیا رخ داد.

«استووارت مکنزی»، عضو مرکز ۲۴/۷ مارگیران سان شاین پس از آنکه به محل حادثه فراخوانده شد این مار شکار کرد. استووارت پس از بررسی اتاق کودک، این مار بزرگ را که در داخل سبد اسباب بازی پنهان شده بود پیدا کرد. استووارت با انتشار ویدئوی شکار مار در فیس‌بوک خود نوشت: «من هنوز باور نمی‌کنم چنین اتفاقی افتاده باشد. در این حوالی ساختمان‌های متعدد وجود دارد و من مطمئنم این مار Red-bellied black (سیاه شکم قرمز) به دنبال جایی امن برای پناه گرفتن و پنهان شدن می‌گشت.»

ویدئویی که مک کنزی در فیس‌بوک خود منتشر کرده یک اتاق پر از اسباب بازی را نشان می‌دهد. در این ویدئو این مار در حالی که در زیر اسباب بازی‌ها پنهان شده دیده می‌شود.

گفتنی است؛ این مارگیر پس از شکار مار آن را در یک کیسه پارچه‌ای انداخت و این خزنده را در یک منطقه جنگلی رها کرد.

کد خبر 608026

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سرگرمی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha