رئیس پلیس کشور درباره خودروهای بدون پلاک و پلاک مخدوش گفت: اینگونه خودروها و خودروهایی که شیشه دودی دارند باید متوقف و اعمال قانون شوند.

شیشه دودی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، سردار حسین اشتری اظهار داشت: طرح ویژه آزادسازی و ترخیص خودروهای رسوبی در پارکینگ‌ها به مدت دوماه اجرا خواهد شد.

سردار اشتری ادامه داد: در راستای افزایش رضایتمندی مردم و ارائه خدمات، تسهیلات ویژه‌ای از سوی پلیس در نظر گرفته شده، که با توجه به مشکلات اقتصادی و تورم، وسایل نقلیه که در حال حاضر وسیله امرار معاش و استفاده مالکان است تحویل آنان شود. همچنین کلیه جرایم خودروها اگر مربوط به سال ۹۹ به قبل بوده به اصل خود برمی‌گردد.

وی گفت: هزینه پارکینگ نیز با تعرفه و نرخ مصوب سال ۱۳۹۴ محاسبه خواهد شد. همچنین می‌توانند جریمه‌های خود را تا یک‌سال به‌صورت قسطی پرداخت کنند، در این طرح هیچ الزامی برای پرداخت عوارض شهرداری و عوارض آزاد راهی نیست و فعلاً برای ترخیص خودرو معاینه فنی نیاز نیست.

این مقام ارشد انتظامی در خصوص خودروهای بدون پلاک و پلاک مخدوش گفت: اینگونه خودروها و خودروهایی که شیشه دودی دارند باید متوقف و اعمال قانون شوند، چون در صورت عدم برخورد زحمات همکاران ما را زیر سوال خواهند برد.

کد خبر 607968

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha