مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷
۰ نفر

مهمترین دستاورد شورای پنجم عملکرد صادقانه است؛ این موضوع را عصر دیروز خزانه‌دار شورای شهر تهران در یک‌نشست خبری بیان کرد.

نشست خبری فراهانی و رسولی


 سیدحسن رسولی گفت: هیچکدام از اعضای شورای پنجم به دنبال درست کردن کلاه برای خود از نمد شهرداری نبودند. او در ادامه به جلوگیری از دست‌اندازی به اموال شهر و شهرداری در کمپین انتخاباتی هم اشاره وعنوان کرد: در این دوره شورای شهر مانع دست اندازی به اموال عمومی شهروندان در بحث تبلیغات انتخاباتی  شدیم و همچنین در این دوره هیچ یک از شهرداران مناطق و اعضای شورای شهر سودای پاستور نشینی نداشتند و صادقانه خدمت کردند.
رسولی همچنین به افزایش ۶۳ درصدی سرانه خدماتی اشاره کرد و گفت که چنین افزایشی  در بخش های مختلف از جمله بوستان ها در طول ۱۴ سال بی سابقه بوده است و از دستاوردهای مهم مدیریت پنجم محسوب می شود.
کاهش ۹۶ درصدی بارگذاری باغات هم موضوع دیگری بود که این عضو شورای شهر به آن اشاره و عنوان کرد: در سنوات گذشته ۱۲۸ هکتار از باغات تهران نابود شدند و در این دوره با لغو مصوبه برج باغ از تخریب آنها جلوگیری کردیم و موفق به احیا ۳۰ باغ شدیم.
مجید فراهانی دیگر عضو شورای شهر تهران هم در این نشست خبری گفت که عملکرد شورا و مدیریت پنجم رضایت بخش بوده است: در این دوره در راستای تحقق مطالبات شهروندان پروژه های محلی اجرا شده که متاسفانه عده ای با جو سازی عنوان کردند که شهرداری در اجرای پروژه ها کلان ناکارآمد بوده است که این موضوع اصلا حقیقت ندارد.
شفافیت موضوع دیگری بود که او اشاره کرد و گفت که در این دوره شورای پنجم تلاش کرد مدیریتی شفاف داشته باشد و موفق هم عمل کرد.
مناسب سازی معابر و توسعه حمل و نقل ریلی و شبکه اتوبوسرانی و همچنین افزایش سرانه های فضای سبز در مناطق کم برخودار موارد دیگری بود که مجید فراهانی به آنها اشاره و نتیجه تلاش و پیگیری شورای پنجم دانست.

کد خبر 607843

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha