سه‌شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹
۰ نفر

مازیار ناظمی، رئیس فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری می‌گوید: «لاله» فیلمی امیدبخش و پرهیجان درباره قهرمانان ایرانی است.

فيلم سينمايي لاله

به گزارش همشهری آنلاین، ناظمی که فیلم «لاله» را در سالن سینما دیده است گفت: تماشای فیلمی درباره یک قهرمان زن ایرانی برایم جذاب بود. فیلم، تلاش و مبارزه این قهرمان برای رسیدن به هدفش را به شکلی جذاب و تاثیرگذار روایت کرده است. خانم لاله صدیق قهرمان اتومبیلرانی که این فیلم درباره زندگی حرفه‌ای او ساخته شده، در سالن سینما کنار من نشسته بود و بارها بغض کرد. به این دلیل که فیلم در نمایش این رنج و در نهایت پیروزی به دست آمده از این مبارزه، موفق است.

معاون سابق وزیر ورزش ادامه داد: جدال خیر و شر در «لاله»، برگرفته از ذات زندگی و مضمونی ارزشمند است. خوشحالم که فیلمی مثل «لاله» در سینمای ایران ساخته شده است. این فیلم روحیه مبارزه و مقاومت را در تماشاگر، به ویژه زنان ورزشکار تقویت می‌کند.

ناظمی افزود: فیلم ساختاری حرفه‌ای، کارگردانی قابل توجه، تیم بازیگری جذاب و صحنه‌های اکشن هیجان‌انگیز دارد و از این منظر، یک فیلم ورزشی ایرانی است. طعم و رنگ ایرانی دارد و برای تماشاگر ایرانی پر از کشش و جذابیت است. «لاله» تصویری درست از زنان ایرانی و قهرمانانی که برای رسیدن به رویاهایشان تلاش می‌کنند، ارائه می‌دهد.

رئیس فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری گفت: ساخت چنین فیلم‌هایی در دل سینمای ایران، می تواند توجه جامعه به حوزه ورزش را جلب کند. از ساخت چنین آثاری حمایت می‌کنیم. سازمان سینمایی و آقای انتظامی، همچنین مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و آقای حمیدی مقدم برای به فرجام رسیدن این پروژه زحمت کشیدند و از این بابت به آنها خسته نباشید می‌گویم.

فیلم سینمایی «لاله» به کارگردانی اسدالله نیک‌نژاد و تهیه‌کنندگی پروانه پرتو و تورج منصوری که به زبان انگلیسی تولید شده، محصول مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی است. سارا امیری، ایرج نوذری، نیکی کریمی، سام قریبیان، امیر علی دانایی، میترا حجار، لیلا اوتادی، پیام اینالویی، همایون ارشادی، محمد صادقی، ژوبین رهبر، نیکولاس گولک و ... بازیگران این فیلم هستند.

کد خبر 607689

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha