عبدالناصر همتی کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جلسه جبهه اصلاح طلبان نتوانست اعتماد این جریان سیاسی را برای حمایت از خود جلب کند.

اصلاحات

به گزارش همشهری آنلاین، جلسه طولانی جبهه اصلاح طلبان برای بررسی اعلام حمایت یا عدم حمایت از کاندیداهای فعلی حاضر در صحنه انتخابات ریاست جنهوری دقایقی پیش به پایان رسید اما تغییری در نظر جبهه اصلاحات به وجود نیامد و همچنان از هیچ کاندیدایی حمایت نخواهد کرد.

حمایت از عبدالناصر همتی در این جلسه که سران احزاب اصلاح طلب در آن حضور دارند به رای گذاشته شد اما همتی نتوانست آرای کافی را کسب کند.

بر اساس برخی گزارش ها، همتی به ۳۰ رای اعضا نیاز داشت که تنها ۲۳ رای کسب کرد.

در همین حال، آذر منصوری سخنگوی جبهه اصلاحات ایران، از آخرین جلسه مجمع عمومی جبهه اصلاحات ایران که تا ساعت ۱ بامداد به طول انجامید، خبر داد.

وی گفت: در جلسه مجمع عمومی جبهه اصلاحات ایران مورخ ۲۴خرداد ماه موضوع تغییر موضع قبلی جبهه اصلاحات مبنی بر نداشتن نامزد در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ مطرح و به رای گذاشته شد و در نتیجه آن تغییری در موضع پیشین جبهه رای نیاورد.
 گفته می شود در این جلسه قرار بود امکان حمایت از همتی و مهرعلیزاده به عنوان کاندیدای اصلاح‌طلب انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو بررسی شود.
 از ۴۶عضو مجمع عمومی جبهه اصلاحات، حدنصاب دوسوم آرا که ۳۱رای بود برای هیچ یک از دو کاندیدای اصلاح‌طلب حاصل نشد.

کد خبر 607620

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی اصغر قاسم پور IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    3 7
    جریان اصلاح طلب ار رسانه ها تا شخصیتها و احزاب به طور کلی باید و ضروری اس که از آقای همتی حمایت کنن، آقای همتی از امکاناتی که جناح دیگه در اختیار داره برخوردار نیست. جناح اصلاح طلب می تونه نقش و تبلیغ خودش رو در صعود هر چه بیشتر ایشون ایفا کنه. مگه آقای همتی در راه اصلاحات قدم بر نداشته و به میدان نیومده و کاندیدای مناسب شرایط امروز کشور نیست؟