معاون حمل ونقل وترافیک شهرداری تهران، گفت: مترو یک موضوع حاکمیتی است و نیاز است که همه بخش ها از این موضوع مهم در راستای بهبود و تکمیل خدمات بهتر برای شهروندان حمایت کنند.

مناف هاشمي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل ازایسنا، مجمع عمومی عادی سالیانه «شر کت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه(مترو)»  با حضور سید مناف هاشمی وسایر اعضای مجمع در محل معاونت حمل و نقل و ترافیک برگزار شد.

در ابتدای این جلسه گزارش عملکرد سازمان در سال ۱۳۹۹ وبرنامه های سال ۱۴۰۰توسط عبدالله پور سرپرست شرکت بهره برداری مترو تهران ارائه شد. سپس گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی سازمان در مورد سال مالی منتهی به پایان اسفند ۱۳۹۹ قرائت شد و اعضای مجمع در مورد این موضوع به بحث و تبادل نظرپرداختند.

عبدالله پور در ادامه بیان کرد: سال سختی در این شرکت با توجه به تحریم و شرایط کرونا سپری شد و قطعا در این مدت توجه و حمایت ویژه معاون حمل و نقل و ترافیک بسیار حائز اهمیت بود که با تزریق منابع مالی تا این لحظه بسیاری از مواردی که شرکت را دچار بحران کرده بود مرتفع شد و در مسیر خود قرار گرفت.

سرپرست شرکت بهره برداری مترو تهران در پایان اعلام کرد: خوشبختانه در این دوره مدیریت شهری ایستگاه های متروی متعددی افتتاح گردید که با توجه به تحریم ها و کمبود امکانات بسیار قابل توجه است.

 بنابر این گزارش، سید مناف هاشمی ضمن قدردانی از خدمات نوبخت مدیرعامل سابق شرکت بهره برداری مترو عنوان کرد: نوسازی قطارها باید اولویت اصلی این شرکت قرار گیرد و همه نوع امکانات حمایتی برای این موضوع در نظر گرفته شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تاکید کرد: مترو یک موضوع حاکمیتی و همچنین نیاز است که همه نهادهای دولتی و حاکمیتی در این خصوص حمایت کنند و همچنین مدیران این شرکت هم از این موضوع در راستای بهبود و تکمیل خدمات بهتر در ارتباط با شهروندان استفاده کرده و در مورد اوراق مشارکت و سهم دولت در حوزه حمل و نقل و یارانه بلیت هم مطالبه گری کنند.

بر اساس گزارش روابط عمومی معاونت وسازمان حمل ونقل وترافیک شهرداری تهران، سید مناف هاشمی در پایان گفت: در بحث کاهش درآمدهای شرکت به دلیل شرایط تحریم و کرونا و افزایش هزینه های جاری شرکت، نیاز است که بیشتر به مردم اطلاع رسانی شود و مخاطبان این حوزه بدانند چه آسیب هایی در شرایط کرونا و تحریم ها به مترو  و حوزه حمل و نقل وارد شده است.

کد خبر 607545

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha