بعد از شوک شب گذشته حادثه دیگری در جریان دیدار انگلیس و کرواسی اتفاق افتاد.

فوتبال

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ورزش سه، حوادث رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ ادامه داشته و حالا گریبان یک هوادار انگلیسی را گرفته است.

تیم ملی انگلیس امروز در اولین مسابقه خود در رقابت های یورو برابر کرواسی با تک رحیم استرلینگ به پیروزی رسید، اما این دیدار نیز بدون حادثه نبوده است. یک هوادار تیم ملی انگلیس پس از سقوط از جایگاه در ورزشگاه ومبلی در جریان بازی انگلیس و کرواسی، به شدت آسیب دیده است.  شاهدان وحشت زده در استادیوم، این هوادار را هنگام زمین خوردن و سقوط به سمت صندلی‌ها و بخش بتنی ومبلی دیده‌اند.

سخنگوی ورزشگاه ومبلی در خصوص این حادثه گفت: «باید اعلام کنیم که یک تماشاگر درست لحظاتی بعد از شروع مسابقه در بازی انگلیس و کرواسی در ورزشگاه ومبلی از سکوها سقوط کرده است. این فرد در همان محل تحت مراقبت های پزشکی قرار گرفت و سپس با شرایطی وخیم به بیمارستان منتقل شد. ما برای اطمینان از بررسی کامل موضوع و ادامه نظارت بر اوضاع به همکاری با یوفا ادامه خواهیم داد.»

یکی از هواداران انگلیس حاضر در استادیوم در رابطه با این حادثه گفت: «ما دیدیم پاهای این فرد از مانع جلوی صندلی ها رد شد، سپس او افتاد و به زمین برخورد کرد و در ادامه حرکت نکرد.»

یکی دیگر از هواداران انگلیس گفت: «من خود صحنه را ندیدم، اما با برخی از دوستان صحبت کردم. او آسیب دیده و او از بالکن به سمت صندلی ها و سکوهای بتن پرتاب شده بود.»

سقوط این هوادار در شرایطی رخ می‌دهد که دیشب کریستین اریکسن در جریان بازی اول دانمارک در یورو ۲۰۲۰ مقابل فنلاند دچار حمله قلبی شده و در شرایطی دشوار و هراس انگیز به بیمارستان منتقل شد. البته به نظر می رسد خطر جدی و اولیه از سر کریستین اریکسن گذشته و این بازیکن دانمارکی در شرایط پایدار و مساعدی قرار دارد.

کد خبر 607335

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha