«نسرین آقاپور» از بانوان فعال کانون‌های شعر و ادب غرب تهران است که تا پیش از شیوع «کرونا» برای شرکت در برنامه‌های ادبی درسراها و فرهنگسراهای منطقه ۵ و ۲۱ در تردد بود تا زیر نظر استادان مطلب تازه‌ای بیاموزد و بتواند به آموخته‌هایش اضافه کند.

آقاپور

«نسرین آقاپور» از بانوان فعال کانون‌های شعر و ادب غرب تهران است که تا پیش از شیوع «کرونا» برای شرکت در برنامه‌های ادبی درسراها و فرهنگسراهای منطقه ۵ و ۲۱ در تردد بود تا زیر نظر استادان مطلب تازه‌ای بیاموزد و بتواند به آموخته‌هایش اضافه کند. در واقع آقاپور با عضویت در کانون‌های ادبی یاس، ققنوس، ترنم یاس، طلوع، شهر من تهران، شاعران امروز، دوباره رویش، فروغ و انجمن ادبی «آن» فعال‌ترین شهروند در این کانون‌ها به شمار می‌آید که این روزها حتی با شیوع کرونا این کانون‌ها را به شکل مجازی دنبال می‌کند.

او می‌گوید: «از نوجوانی به شعر علاقه زیادی داشتم تا اینکه سال ۱۳۹۵، به سبب یکی از دوستانم با کانون‌های ادبی آشنا شدم و زیر نظر استادانی چون «رضا عبداللهی» و «حسن اسدی شبدیز» علاقه‌ام بیشتر شد و توانستم اطلاعاتم را افزایش دهم.» برخی از اشعار آقاپور در ۵ کتاب «واژه‌های سرخ» امیرحسین نوروزی، «ترنم یاس» شهلا اسماعیلی، «ققنوس» مینا آقازاده و «طلایه‌داران غزل معاصر ایران ۱و ۲» حسن اسدی شبدیز و محسن چالاک منتشر شده است. او می‌گوید: «امیدوارم کرونا هر زودتر از بین برود تا باز هم چه کانون‌ها فعالیت‌شان گسترده‌تر شود.»

کد خبر 607179

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha