عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه نگهداشت برج ۵۰ ساله آزادی تهران، ردیف بودجه جداگانه‌ای می خواهد، از مقدمات خواهرخواندگی آزادی با برج‌های بزرگ دنیا از جمله برج ایفل خبرداد.

برج آزادی

به گزارش همشهری آنلاین، احمد مسجد جامعی در جلسه امروز شورای شهر تهران در تذکری به شورای شهر خواستارپیش بینی ردیف بودجه جداگانه برای محافظت و نگهداری از برج قدیمی آزادی شد.

 او افزود: با وجود دقت‌های زیادی که برای اجرای ترکیب معماری ایران در این برج شده و مصالح آن از تمام نقاط ایران جمع شده اما هیچ اتفاق ویژه ای در ۵۰ سال گذشته برای آن نیفتاده و کاستی‌هایی در این زمینه وجود داشته است.

عضو فرهنگی شورای شهر تهران با اشاره به بازدید ۷ عضو شورای شهر از برج آزادی گفت: پیش بینی ردیف بودجه برای این بنای ۵۰ ساله لازم است در هیأت رئیسه پیگیری شود چون مهر امسال مصادف با سالروز ۵۰ سالگی برج آزادی است.

مسجد جامعی همچنین گفت: به تأمین اعتبارات برای رسیدگی به این برج در تهران ۱۴۰۰ کم توجهی شده استو این موضوع  مغفول مانده است. بنابراین پیشنهاد می کنم ردیفی بودجه‌ای برای این نماد شهری در نظر گرفته شود چراکه برج آزادی مهمترین نماد شهری است و اتفاقات شهری ما حول آن رخ داده است.

کد خبر 607160

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha