رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: با وجود همه تخریب‌ها و بی‌مهری‌های رسانه ملی و جناح‌های سیاسی، دستاوردهای شورای پنجم به وعده نامزدهای ریاست جمهوری تبدیل شده است.

هاشمی

به گزارش همشهری آنلاین، محسن هاشمی در ابتدای سیصد و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران افزود: هر هفت نامزد وعده شفافیت، جایگزینی شایسته‌سالاری به‌جای فامیل‌سالاری، کاهش هزینه‌های تشریفاتی از بودجه عمومی و تحقق منویات رهبری را می‌دهند.

او با بیان اینکه در آستانه دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شورای شهر قرار داریم، ادامه داد: با برگزاری مناظره‌ها و پخش برنامه‌های نامزدها، هنوز با فضای جدی مشارکت و رقابت در جامعه مانند دوره‌های گذشته فاصله داریم که امیدواریم در چند روز آینده اتفاقات مثبتی ایجاد شود و بخش قابل توجهی از جامعه را از ناامیدی و قهر با صندوق رای خارج کند.

هاشمی همچنین گفت: در انتخابات شوراهای شهر نیز متاسفانه نیمی از اعضای شورای فعلی تهران که در انتخابات ثبت نام کرده بودند، رد صلاحیت شدند و تلاش برای تایید آنها به نتیجه نرسید. با این وجود جبهه اصلاحات فهرست ۲۱ نفره خود برای شهر تهران را منتشر کرد و از شهروندان تهرانی می‌خواهیم با مشارکت در انتخابات، بستر تقویت و رشد مدیریت شهری در دوره ششم را فراهم کنند.

رئیس شورای شهر تهران گفت: امیدوارم با همه جفاها و ناامیدی بخش قابل توجهی از جامعه نسبت به صندوق‌های رای، انگیزه تعیین سرنوشت توسط خود مردم موجب تغییر فضای انتخابات و مشارکت بالا شود.

کد خبر 607147

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha