۲ ستاره تیم ملی بلژیک به مصدمیت تلخ بازیکن دانمارک واکنش نشان دادند.

فوتبال

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از RTBF، شب گذشته در چارچوب مسابقات فوتبال جام ملت‌های اروپا، بلژیک با سه گل روسیه را شکست داد. ادن هازارد، کاپیتان بلژیک پس از این دیدار به اتفاقات بازی دانمارک و فنلاند و مصدومیت عجیب اریکسن واکنش نشان داد.

هازارد در این بازی به عنوان بازیکن جایگزین به میدان رفت، بعد از بازی گفت: وقتی خبر آسیب‌دیدگی اریکسن را شنیدیم از نظر روحی به هم ریختیم. خوشبختانه وقتی با اتوبوس به سمت ورزشگاه حرکت کردیم باخبر شدیم که اریکسن بهوش آمده است و این ما را بسیار خوشحال کرد. این پیروزی را به او هدیه می‌کنیم.

روملو لوکاکو، مهاجم تیم ملی فوتبال بلژیک نیز باوجود خوشحالی از پیروزی برابر روسیه تاکید کرد که آسیب دیدگی اریکسن کام او را خیلی تلخ کرد. 

ستاره تیم ملی فوتبال بلژیک در دیدار برابر روسیه به نقل از بی‌بی‌سی گفت: از بازی لذت بردم و خوشبختانه گلزنی هم کردم اما فکر اریکسن همواره با من بود. امیدوارم که هر چه سریعتر بهبود پیدا کند. این گل‌ها را به او هدیه می‌کنم. وقتی صحنه‌های آسیب‌دیدگی اریکسن را دیدم بسیار گریه کردم. من واقعا ترسیدم. ما لحظات بسیار خوبی در کنار هم داشتیم. من با اریکسن بیشتر از خانواده‌ام بودم و بسیار برایش ناراحت هستم.

در این بازی که بلژیک با ۳ گل به پیروزی رسید لوکاکو توانست دبل کند.

کد خبر 607138

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha