سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا درباره آخرین وضعیت رنگ‌بندی شهرهای کشور گفت: امروز ۱۳ شهر قرمز در کشور داریم. همچنین ۲۰۸ شهر نارنجی و ۲۲۷شهر نیز در وضعیت زرد قرار دارند.

کرونا در ایران

به گزارش همشهری‌آنلاین، دکتر علیرضا رییسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا امروز در حاشیه هفتادودومین جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که با حضور همه اعضا و ریاست رئیس‌جمهوری برگزار شد درباره آخرین وضعیت رنگ‌بندیکرونایی در کشور گفت: امروز شنبه ۲۲ خرداد، ۱۳ شهر قرمز در کشور داریم. همچنین ۲۰۸ شهر نارنجی و ۲۲۷شهر نیز در وضعیت زرد قرار دارند.

وی درباره شهرهای قرمز توضیح داد: ۳ شهر شامل شهرهای ایرانشهر، چابهار و نیکشهر در استان سیستان و بلوچستان و همچنین شهر پاوه در استان کرمانشاه و بقیه شهرهای قرمز مربوط به استان هرمزگان است و تنها مرکز استان قرمز نیز بندرعباس است. شهرهای بستک، بندرلنگه، بندرعباس، جاسک، حاجی‌آباد، رودان، پارسیان، قشم و میناب جزو شهرهای قرمز هرمزگان هستند.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا افزود: خواهشم آن است که به شدت و قدرت بیشتری رعایت پروتکل‌ها صورت گیرد و نظارت‌ها دقیق‌تر شود تا مبادا این روند نزولی بیماری متوقف شود.

کد خبر 606946

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha