رئیس هیات مدیره انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی ایران گفت: ‌تاکنون هیچ افزایش قیمتی در شوینده‌ها و لوازم بهداشتی و آرایشی اتفاق نیفتاده و برخی سایت‌ها و خبرگزاری‌ها در روزهای اخیر به نادرست به این مساله دامن زده‌اند.

بازار شوینده

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، بختیار علم‌بیگی افزود: شرکت‌های تولیدکننده با توجه به نرخ تورم، افزایش قیمت مواد اولیه، افزایش نرخ دستمزد و غیره، درخواست افزایش قیمت داشته‌اند، اما این مساله در جریان کار کارشناسی است.

وی اضافه کرد:‌ تا زمانی که قیمت‌ها کارشناسی نشود، از نرخ‌های جدید خبری نخواهد بود.

علم بیگی خاطرنشان‌کرد: اعضای این انجمن قرار است هفته آینده جلسه دیگری به منظور بررسی درخواست‌های افزایش قیمت شرکت‌ها داشته باشند.

وی گفت: قیمت برخی مواد اولیه مانند پلی‌اتیلن‌ها و مواد پتروشیمی که در بورس تعیین می‌شود، همه هفته تغییر دارد و این مساله روز قیمت تولیدات نهایی اثرگذار است.

علم‌بیگی بیان‌ کرد: منتظر ارائه اسناد و مدارک از سوی شرکت‌ها به منظور بررسی آنها هستیم و به همین دلیل، تاکنون هیچ افزایش قیمتی اتفاق نیفتاده و هیچ کالایی با قیمت‌های جدید روانه بازار نشده است.

پیشتر علیرضا رزم‌حسینی،  ‌ وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به سیاست وزارت صنعت برای حمایت از تولید صادرات‌محور، افزود: این وزارتخانه در راستای تحقق شعار سال و فرمایشات رهبر معظم انقلاب، از فعال‌سازی ظرفیت خالی واحدهای تولید مواد شوینده، آرایشی و بهداشتی به منظور صادرات محصول باکیفیت و مطابق استانداردهای جهانی به بازارهای هدف حمایت خواهد کرد.

کد خبر 606621

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha