مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹
۰ نفر

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان به دلیل واکسیناسیون خارج از برنامه و اتمام سهمیه گیلان از شهروندان عذرخواهی کرد.

تزریق واکسن

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان به دلیل واکسیناسیون خارج از برنامه و اتمام سهمیه گیلان از شهروندان عذرخواهی کرد و وعده داد با تامین واکسن در روزهای آینده، میزان تزریق واکسن به 15 هزار دوز برسد.

«آبتین حیدرزاده» به همشهری آنلاین گفت: گیلان جزو نخستین استان‌های دریافت کننده واکسن از پاییز گذشته بوده و تاکنون بیش از140 هزار نفر ازمردم استان دوز اول واکسن خود را دریافت کرده‌اند. در حال حاضر دلیل کمبود و روند کند تزریق  دوز دوم واکسن کرونا به گروههای هدف، تزریق خارج از نوبت واکسن به افراد مختلف و خارج از برنامه بوده است.

حیدرزاده با اشاره به اینکه در حال حاضر وضعیت کرونا در استان با ثبات است افزود: واکسیناسیون خارج از برنامه موجب اتمام واکسن برای گروه‌های اعلام شده بود و موجب  اعتراضاتی از سوی شهروندانی که ثبت نام و نوبت داشتند شد که به حق است. لذا تلاش می‌کنیم با تأمین سهمیه از وزرات خانه، میزان تزریق واکسن در روز را به 15 هزار دوز برسانیم.

وی همچنین با اشاره به تأخیر در تزریق دُز دوم واکسن، افزود: بر اساس اظهار نظر کارشناسان تأخیر دو تا چهار هفته قابل قبول بوده که با برنامه ریزی و تأمین واکسن دُز دوم نیز تزریق خواهد شد.

حیدرزاده با اشاره به تثبیت وضعیت شیوع کرونا در استان از بستری شدن 231 بیمار کرونایی در بیمارستان‌های گیلان خبر داد و افزود: طی 24 ساعت گذشته 53 بیمار جدید نیازمند به بستری شناسایی شدند.

کد خبر 606476

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha