رئیس شورای شهر تهران گفت: اگر مشکلاتی مانند کرونا و تحریم وجود نداشت، منطقه تاریخی ری با این هویت می‌توانست برای دیپلماسی شهری موثر باشد و به جذب گردشگر کمک کند.

هاشمی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه خبری شهر، محسن هاشمی رفسنجانی امروز در آیین بهره برداری از پروژه های مدیریت شهری منطقه ۲۰ گفت:  ۲۵ سال پیش در کنار مجموعه «ری لند» که امروز افتتاح شده، فروشگاه شهروند را افتتاح کردیم و این نقطه برایمان حس نوستالژیک دارد.

او افزود: اگر مشکلاتی مانند کرونا و تحریم وجود نداشت، منطقه تاریخی ری با این هویت می‌توانست برای دیپلماسی شهری موثر باشد و به جذب گردشگر کمک کند. امیدواریم با رفع مشکلات شاهد شکوفایی همه مناطق کشور باشیم.

هاشمی ادامه داد: مهمترین مسأله ای که در شورای پنجم مطرح شد حل مشکلات در محلات شهر به جای اجرای مگا پروژه ها بود که در نهایت در برنامه توسعه سوم آمد. در حال حاضر همه با علاقه این بحث را دنبال می کنند و شاهد ۱۲۰ پروژه محله محور و تملک دارایی در منطقه ۲۰ هستیم که رضایتمندی مردم محله را به همراه داشته است.

او با بیان اینکه امیدواریم وضع مالی و درآمدها با حل مشکلات اقتصادی بهبود پیدا کند تا بعدها پروژه های مهم تری را افتتاح کنیم، گفت: ۲خط  مترو و ۷ ایستگاه در منطقه ۲۰ طراحی شده که  ۳ایستگاه آن افتتاح شده و سایر ایستگاه ها نیز در اولویت متروی شهرداری تهران قرار خواهد داشت.

کد خبر 606435

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha