شهردار تهران با اشاره به این که همشهری در طول سالیان گذشته مخاطبان خود را پیدا کرده است، گفت: این رسانه پرچمدار آگاهی‌بخشی درباره مسائل مختلف کشور است و در این مسیر مسائل شهری را اجتماعی کرد.

حناچی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از پایگاه خبری شهر، پیروز حناچی در مراسم رونمایی از نشریه «همشهری مترو» که عصر امروز در ایستگاه متروی بهارستان برگزار شد، ادامه داد: قطع مناسب نشریه همشهری، ترکیب‌بندی و ارایه متفاوت از سوی همشهری باعث شد تا برند همشهری شکل گرفته و به این جایگاه برسد.

حناچی افزود: به نسبت چند دهه قبل شرایط متفاوت شده و رقبای بزرگی در فضای مجازی به وجود آمده با این حال رسانه‌های مکتوب هنوز حذف نشدند و در کلانشهرهای دنیا نشریه‌های خاص مترویی منتشر می‌شود. 

شهردار تهران ادامه داد: بیشترین حجم تردد با وجود کاهش بیش از ۵۰ درصدی به واسطه شیوع ویروس کرونا همچنان در زیر زمین و مترو وجود دارد و تلاش می‌کنیم با اقداماتی اینچنینی که حس تعلق ایجاد کرده و قدری از تالمات زندگی شهری را کم می‌کند و منجر به ایجاد ارتباط میشود، شهرنشین را به شهروند تبدیل کنیم. 

او با بیان اینکه این اقدام فرهنگی به یادگار خواهد ماند و امیدواریم مورد رضایت شهروندان تهرانی قرار بگیرد، اضافه کرد: برای گسترش کار نیز هیچ مانعی وجود ندارد و در فضای مجازی ایستگاههای مترو نیز برای ادامه این روند تلاش خواهد شد. چرا که مصرف کمتر کاغذ و کمتر قطع شدن درختان نیز مدنظر ما است. 

به گفته شهردار تهران مترو می‌تواند انتقال سایر پیام‌هایی که به آن نیاز دارد را نیز از این طریق انجام دهد. 

حناچی تصریح کرد: همشهری مخاطبان خود را به دست آورده و در آینده نزدیک اقداماتی را برای نوآوری همشهری آغاز خواهیم کرد. 

کد خبر 606281

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha