همشهری آنلاین: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس پایتخت 218 دستگاه گوشی تلفن بی‌سیم با برد بالا در منطقه لاله زار تهران کشف کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ محمدیان رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی تهران بزرگ از طریق منابع اطلاعاتی خود از انتقال مقادیر محموله گوشی‌های تلفن بی‌سیم با برد بالا مطلع و تحقیقات نامحسوس خود را برای شناسایی و دستگیری واردکنندگان غیرمجاز این کالا آغاز و از طریق شگردهای پلیسی از زمان انتقال کالا مطلع شدند.

سرهنگ محمدیان افزود: در ادامه تحقیقات کارآگاهان پس از اطلاع از زمان انتقال کالا، روز دوشنبه 21 مردادماه، محدوده خیابان لاله زار را به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند.

وی تصریح کرد: ماموران مبارزه با قاچاق کالا با مشاهده خودرو مورد نظر در ابتدای خیابان لاله زار، خودرو را متوقف و در بازرسی از آن 218 دستگاه گوشی تلفن با مارک SANEO به همراه آنتن‌ها و دیگر متعلقات مربوطه کشف و راننده خودرو را دستگیر کردند.

به گفته رییس پلیس آگاهی تهران، تلفن‌های مکشوفه بین 1 تا 15 کیلومتر برد دارند و در فضای آزاد تا بیش از این مقدار نیز قابل استفاده است.

سرهنگ محمدیان گفت: همچنین با سازمان تنظیم مقررات رادیوی نیز در خصوص کارشناسی و اعلام ممنوعیت استفاده از این نوع گوشی‌ها همکاری لازم انجام گرفته است.

وی افزود: کشف کالاهای فوق علاوه براین که کالای قاچاق محسوب می‌شود از نظر امنیتی نیز دارای اهمیت بسیاری بوده و مانع سوءاستفاده از این کالا می‌شود. به همین دلیل پلیس آگاهی تهران بزرگ و به‌ویژه معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارز این نهاد به صورت جدی با قاچاق این قبیل کالاها برخورد می کند.

کد خبر 60618

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز